Jos pitopalvelu lähtee jo kahdeksalta niin lähteelö pöytäliinat jne myös :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "morsian"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"morsian"

Vieras
Tulipa vaan mieleen...
Ja kun meillä on iltapurtavaa ysin aikaan niin miten se kannattaa järkätä?
Oletteko värvänneet jonkun sukulaisen laittamaan ne vain kaapista pöytään vai palkanneet erikseen ihmisen joka laittaa ne siihen pöytään?

Pitopalveluun ei kuulu viini, mutta kukas tarjoilee meidän punaviinin? :D Miten nuo kannattaa järjestää? Entäs sen alkumaljan, kun ainakaan siinä tarjouksessa ei lukenut mitään siitä maljasta...

Hitto kun kävi huvittamaan tuo tilanne, pitopalvelu poistuu, vie kipponsa ja kuppinsa ja vielä vetäsee pöytäliinatkin mennessään :D Eiköhän nuo voi sopia pitopalvelun kanssa :)

Eikö asiat kannata sopia selvästi pitopalvelun kanssa mikä heillä on käytäntö. Ja minusta riippuu täysin sukulaisista mitä palveluja heiltä odottaa häiden suhteen, joka tapauksessa tuokin on hyvä sopia hyvissä ajoin etukäteen selvästi niin että ei tule väärinkäsityksiä.

no ensinnäkin, tottakai pitopalvelu tarjoilee viinin vaikka asiakas sen itse ostaakin.

Meillä meni ainakin niin että häistä seuraavana päivänä meni pitopalvelu ja mun vanhemmat sekä kaaso siivoamaan paikat ja sillon myös pitopalvelu vasta vei omat juttunsa pois.

kannattaa tietysti kysyä ja sopia asia etukäteen, mutta eiköhän tuo ole yleinen käytäntö että liinat ja mahdolliset astiat voi itse palauttaa seuraavana päivänä.

Yhteistyössä