Jos pitäisi ottaa selkäsauna (piiskaa), niin miten sen ottaisit?

  • Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Mun luonteella ei onnistuisi mitenkään ja ihmettelen jo pelkkää kysymystäkin! Kuka muka haluaa tulla alistetuksi?
Tämä lienee tyliin kumman tekisit mielummin: Selkäsauna vai kourallinen torakoita.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Mun luonteella ei onnistuisi mitenkään ja ihmettelen jo pelkkää kysymystäkin! Kuka muka haluaa tulla alistetuksi?
Tämä lienee tyliin kumman tekisit mielummin: Selkäsauna vai kourallinen torakoita.
Ei. Tämä on selkeästi jonkun pikkurunkkarin gallup, jolla saada illan ratoksi lukea mammojen tunnustuksia piiskaamisesta. Huonosti menee, kun lähes ainoat suotuvaiset ovat miehiä..toki pikkurunkkari voi tykätä myös miehistä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Mun luonteella ei onnistuisi mitenkään ja ihmettelen jo pelkkää kysymystäkin! Kuka muka haluaa tulla alistetuksi?
Tämä lienee tyliin kumman tekisit mielummin: Selkäsauna vai kourallinen torakoita.
Ahaa. Mä näin jo sieluni silmin jonkun Frederikin pikkuserkun istumassa vitsa kädessä ja vaimo sylissä kontillaan pylly pystyssä :eek: :xmas:
 
Marjaana vm-59
Alastomana pirtin pöydän päälle kumartuneena koivuvitsakimpulla. Ja jos yritti suojata käsillään pyllyn poskia kesken kurituksen, kädet sidottiin ranteista niskan päälle ja kuritus alettiin alusta. Mutta ei liian lujaa vaan kohtuullisella voimalla ja pitkään
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marjaana vm-59:
Alastomana pirtin pöydän päälle kumartuneena koivuvitsakimpulla. Ja jos yritti suojata käsillään pyllyn poskia kesken kurituksen, kädet sidottiin ranteista niskan päälle ja kuritus alettiin alusta. Mutta ei liian lujaa vaan kohtuullisella voimalla ja pitkään
Toivoisin, että tämä ketju poistetaan.
 
vierailija
Eikös jouluna yleensä anneta risuja tuhmille tytöille(myös pojille).

Voisi tulla pukin kontissa nippu risuja. Ja jos ei tule saa lähteä itse hakemaan lähimetsästä. Sen jälkeen makkariin odottelemaan pylly paljaana kuten kuuluu. Sitten alkaa lempeä mutta selkeän päättäväinen piiskaus paljaille pakaroille. Kaikki vuoden aikaiset pahat teot ja kiukuttelut näin jouluna rangaistaan. Usein ei yksi ilta riitä. Joulun pyhät voi pyhittää näinkin. Remmikin on oiva väline. Siinä missä kämmenkin. Mutta aina lempeästi ja niin että kirpaisee vain sopivasti.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Eikös jouluna yleensä anneta risuja tuhmille tytöille(myös pojille).

Voisi tulla pukin kontissa nippu risuja. Ja jos ei tule saa lähteä itse hakemaan lähimetsästä. Sen jälkeen makkariin odottelemaan pylly paljaana kuten kuuluu. Sitten alkaa lempeä mutta selkeän päättäväinen piiskaus paljaille pakaroille. Kaikki vuoden aikaiset pahat teot ja kiukuttelut näin jouluna rangaistaan. Usein ei yksi ilta riitä. Joulun pyhät voi pyhittää näinkin. Remmikin on oiva väline. Siinä missä kämmenkin. Mutta aina lempeästi ja niin että kirpaisee vain sopivasti.
Tapahtuiko näin?
 

Yhteistyössä