pitääkö jostain hakea lupa, jos pitää siis ihan vain yhden päivän, esim joku lauantai.
*tyhmä kysymys *(ko)
*tyhmä kysymys *(ko)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:ei tarvi lupaa, esim pihakirppiksen saa pitää ilman mitään lupia. ( ainakin täällä )
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:ei tarvi lupaa, esim pihakirppiksen saa pitää ilman mitään lupia. ( ainakin täällä )
Nythän mä vasta tyhmän kysymyksen kysyn...mut siis jos pidän sen sisällä...ettei se ole ulkona..öh mä teen itestäni täysin umpipöljän, kiitos hei.:saint: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:ei tarvi lupaa, esim pihakirppiksen saa pitää ilman mitään lupia. ( ainakin täällä )
Nythän mä vasta tyhmän kysymyksen kysyn...mut siis jos pidän sen sisällä...ettei se ole ulkona..öh mä teen itestäni täysin umpipöljän, kiitos hei.:saint: :headwall:
jos en ihan väärässä ole, niin ei tarvi. paitsi jos myyt elintarvikkeita, sillon tarvii luvan pihakirppiksellekin. varmimman vastauksen saat varmaan poliisilaitokselta.