jos pitää hiusväriä vaan puolet ajasta, tukeeko lopputuloksesta vaaleampi kuin täydellä vaikutusajalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnistuuko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnistuuko?

Vieras
Mulla on nyt blondattu tukka joka on keltainen. Mukaa olisi 500 väri (hiekan vaalea), mutta en haluaisi lopputuloksesta ihan niin tummaa (väri on melkein ruskea).

Mahtaisiko lyhyempi vaikutusaika auttaa värin tasoittamiseen, mutta ei kuitenkaan ole niin tumma kuin pakkaus, vaan asteen tai kaksi vaaleampi?

Hirveä sekametelisoppa siitä tulee joka tapauksessa, kun itse turaa. Mulle just eilen tehtiin kampaajalla värinpoisto ja taitettiin sen jälkeen onnistuneesti hieman kellahtumaan päässyt blondi taas kuntoon. Suosittelen kampaajalle menoa, niin tulee varmasti hyvä.

[QUOTE="vieras";26225846]Ei kannata laittaa ollenkaan,ostat vaaleamman värin.
500 voi mennä melkoisen ruskeaksi, riippuen väristä.
Mikä väri?[/QUOTE]

Mistäs tosta 500 osaa mitään sanoo, kun ei tiä mikä värisarja on kyseessä. Värissä on vaikutusaika siks, että eri väriset pigmentit kestää eriajan hapettua.

[QUOTE="öö";26225953]jos pidät vähemmän aikaa kun vaikutus aika, jää väri tummemmaksi.. mitä kauemmin sitä vaaleampi väri..[/QUOTE]

Mutta miksi tummissa väreissä sanotaan että tummemmanlopputuloksen saa pidemmällä vaikutusajalla?

[QUOTE="vieras";26226040]Mutta miksi tummissa väreissä sanotaan että tummemmanlopputuloksen saa pidemmällä vaikutusajalla?[/QUOTE]

Siksi koska tummissa väreissä on tarkoitus saada tumma lopputulos, vaaleissa vaalea. Vaikutusajan pituus vaikuttaa lopputulokseen tuleeko tummasta tosi tumma ja vaaleasta tosi vaalea. Näin.

Yhteistyössä