Jos paypalissa tilit jäädytetään niin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Kuinka kauan se kestää kun todistan että minä olen minä taas kaikki toimii? Syynä ollut se että liika sain lyhyessä ajassa ja nyt ne vaativat kaikki mahdolliset paperit sun muut. Vaikka lähetin kuitenkin näyttää kun mitään ei ole tapahtunut?

Kun sulla kuitenkin on puhtaat jauhot pussissa on hyvät mahikset, että avaavat tilin parin viikon kuluessa, kunhan ovat ehtineet tutkia paprut. Mitään varmuutta siitä ei kuitenkaan ole, monen rahat ovat jääneet sinne, kuten olen täällä aiemminkin sinulle kertonut. PayPalin ja Ebayn asiakaspalvelu on perseestä. Itsellä oli 3000 posititiivista palautetta ja kun muutama tavara katosi postissa, tili jäädytettiin. Siis saapuvat tavarat katosivat ja avasin casen koska on Buyer Protection. eBay väitti että olen saanut tavarat ja refundit. Näin ei ollut vaan kiinalaiset lähettivät tavaroita ilman seurantatunnusta.

No huhhuh!

On se ihan pepusta jos on niin. Ihan siis oikeasti et saanut ikinä rahoja tai minkä rahoja vain kahdesta kohteesta? Kun mulla koko tili jäädytettiin ja siellä on aikamoinen summa.

Katsoin ainakin äsken kun joku osti minulta taas jotain että sen tilille ainakin jatkuvasti tulee rahaa, mutta on se ihan punaisena etten nostoja saa tehdä, enkä maksuja vaikka rahoja voivat tulla. Kyllä alkoi nyt ärsyttää, vaikka en voi mitään. Mietin jos ehkä auttaa kun soitan sinne?

Mä ainakin kyllä ymmärsin että kaikki seurantakoodit pakko säilyttää vaikka 10v, kun kuka tahansa myös voi avata sen casen ja huijata vaikka rahoja takaisin eikä saa todistettua edes ilman, sekä PayPal myös reagoi tai voi reagoida juuri noin siihen. Toinen vielä asiaa olisi jos pienestä summasta olisi kysymys, mutta kun kaikki tuotteet arvokkaita niin varmasti joku voi huijata, sekä tavara että rahaa.

Mä ainakin kyllä ymmärsin että kaikki seurantakoodit pakko säilyttää vaikka 10v, kun kuka tahansa myös voi avata sen casen ja huijata vaikka rahoja takaisin eikä saa todistettua edes ilman, sekä PayPal myös reagoi tai voi reagoida juuri noin siihen. Toinen vielä asiaa olisi jos pienestä summasta olisi kysymys, mutta kun kaikki tuotteet arvokkaita niin varmasti joku voi huijata, sekä tavara että rahaa.

Yksi iso pelko on, että kun myy kalliin tavaran, niin ostaja väittää saaneensa kiviä ja avaa casen. PayPal palauttaa ostajalle rahat.

No niinpä siksi on kiva todista. Jos myyn jonkun mä otan kyllä valokuvia ja kaikkia muuta :D kun en myy mitään edullista, siksi aina se riski on. Myös olisi parasta katso palautteet ja tehdä asennuksia etei ihan uusi käyttäjä pääse ostamaan.

Yhteistyössä