Ihana sisko
Mun sisko tuli krapulaisena ristiäisiin, vaatteet ryppyisinä ja viinalle lemuten, hieman sekavana ja väsyneenä. Taisi käydä oksentamassakin. Jo kahvitarjoilun aikana alkoi ottaa korjaavaa satsia.
Näinpä. Ellei kyseessä ole joku muu este ku bailaaminen (esim. sairaus tai asuu toisessa maassa jne).Tärkeintähän on, että kummit ja isovanhemmat on paikalla ristiäisissä.
Jos toi on ainut huono asia tai teko, niin en tietenkään! Jos on sarjassa vain jatkumoa, sit voisin hermostuakin ihan kunnolla.Ollaan oltu ystäviä ihan lapsesta saakka.. Vkonloppuna oli esikoiseni kastajaiset johon olin kutsunut hyvissä ajoin ystäväni..soitti sitten jo ENNEN tätä krapulaa että ei aijo tulla koska lähtee jonnekki bileisiin ja varmastikaan ei jaksa sitten tulla..
Oon niin raivona että en haluaisi nähdä häntä enää koskaan! Miehen mielestä ylireagoin..
Kuka käskee dokata, kuka käskee tehdä lapsia...Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23354454:Valaisetko mulle, että miten tää on itseaiheutettua?
Ja vielä, että miksi lapset ei voisi tulla mukaan ristiäisiin-
-kiitos-
Ja höpöhöpö. Minnekkään ole pakko ilmaantua jos lapsen vanhemmat pitää JOTAKIN tärkeänä lapselle.Miksi sen jonkun juhlan luulisi automaatisesti olevan tärkeä jollekkin muille?Vai että lupalappua kirjotella jos on jostain pois.Voihan sitä ulkopuolisena sanoa, ettei varmaan välejä katkomaan alkaisi, ja että aika parantaa. En sano, etteikö se sitä jonkun kohdalla tekisikin, mutta ymmärrän hyvin aloittajan tämän hetkistä raivoa.
Hieman vastaavia kokemuksia on itsellänikin, lapsen kummi jätti tulematta paikalle. Syy oli ihan hyvä, mutta jälkeenpäin sain kuulla että kaikki olisi ollut järjestettävissä niinkin että paikalle olisi päässyt. Loukkaannuin, olen edelleen loukkaantunut, anteeksi antanut mutten unohtanut.
Ristiäiset/nimiäiset tai vaikka ihan ensimmäiset syntymäpäivät eivät ole lapselle tärkeät juhlat, mutta vanhemmille ovat. jos sinne on kutsuttu, on syytä ilmaantua paikalle jos ei oikeasti hyvää syytä ole. Hyvä syy ei ole se, ettei sattunut juuri silloin huvittamaan, tai että joku bilettäminen oli tärkeämpää.
Just näin.Miksi sinne pitäs ylipäätään ystävän tulla. Tommosta paskapakkopullaa.
Hoitakaa itse ristiäisenne.