B
booty call
Vieras
Eli tapasin eilen illalla tyypin jonka kanssa päädyttiin sänkyyn,kummallakin oli vissiin vähän tarvetta saada koska tehtiin se 3 vai peräti 4 kertaa
No mutta niin,siinä sitten kaikkea myös puhuttiin ja silleen ja jossain välissä se sitten sano vaan et olis ihan mukava ku olis joku jonka kanssa vois harrastella seksiä niinkuin kavereina tai silleen.Sitten meni aikaa jokunen tunti ja pyys mun numeroa en antanut,sano sitten et no tiedät missä mä asun ja silleen.
Ja sekin juttu meni nyt sitten tollaseksi kun yritin kysyä siltä et lähtiskö joskus ulos mutta sitten rupes puhuu tota fuck-buddy juttua niin en viittinyt sitten sanoa mitään. En ole siihen ihastunut tai mitään ja olen nyt miettiny koko päivän et pitäskö sille laittaa vaikka viestiä...siis ihan sellanen et voidaan vaikka harrastella sitä seksiä jos vielä kiinnostaa. Mutta koska sitten vois ajatella laittaa vaikka sitä viestä ja kertoa et voidaan nussutella jos vaan vielä haluaa. Tää on eka mies johon en ihastunut niin et se estäis seksin harrastamisen.
Ja se ei siis mullekaan antanut numeroa mutta otin siitäkin jo selvää.
Melkein tekis mieli jo tänä iltana saada.
Ja sekin juttu meni nyt sitten tollaseksi kun yritin kysyä siltä et lähtiskö joskus ulos mutta sitten rupes puhuu tota fuck-buddy juttua niin en viittinyt sitten sanoa mitään. En ole siihen ihastunut tai mitään ja olen nyt miettiny koko päivän et pitäskö sille laittaa vaikka viestiä...siis ihan sellanen et voidaan vaikka harrastella sitä seksiä jos vielä kiinnostaa. Mutta koska sitten vois ajatella laittaa vaikka sitä viestä ja kertoa et voidaan nussutella jos vaan vielä haluaa. Tää on eka mies johon en ihastunut niin et se estäis seksin harrastamisen.
Ja se ei siis mullekaan antanut numeroa mutta otin siitäkin jo selvää.
Melkein tekis mieli jo tänä iltana saada.