Jos osuu mahallaan pöydänreunaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelästyin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enpä usko. Se on siellä niin hyvässä turvassa omassa pussissaan. Harvemmin synnytyksessäkään mitään vauvalle sattuu ja se on aika paljo rajumpaa menoa. Oo rauhassa vaan. :hug:

Ainoo mitä pelkäisin jos kovan iskun saa et istukka irtoo, mut sen kyllä huomaa verenvuotona. Tuskin niin kovaa löit et älä suotta pelkää. Kuinka pitkällä oot?

Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Enpä usko. Se on siellä niin hyvässä turvassa omassa pussissaan. Harvemmin synnytyksessäkään mitään vauvalle sattuu ja se on aika paljo rajumpaa menoa. Oo rauhassa vaan. :hug:

Ainoo mitä pelkäisin jos kovan iskun saa et istukka irtoo, mut sen kyllä huomaa verenvuotona. Tuskin niin kovaa löit et älä pelkää. Kuinka pitkällä oot?

rv 27. Ei jääny mitään kipua, siis meni ohi heti, mut sattui pikkasen silloin, kun osuin. Ei ole vuotoa.

Joo ei vauvalle mitään satu mutta tarkkaile jos kipua taikka vuotoa,ainoastaan istukan irtoaminen on törmäyksissä vaara.

Ja tuo oli niin pikkiriikkinen,kuinka monta kertaa mun mahaan osui reilu 1 veen potkut,toinen potki mahan päällä,toinen sisällä!!! :wave:

Juu, eipä mitään hätää sitte. Harvemmin noista kaatumisistakaan mitään tulee mitkä on paljo pahempia tömähdyksiä. Ja tosiaan, toi esikoinen potkii mun mahaa joka yö ja siellä se vauva silti pysyy.

Mukavaa loppuraskautta! Ollaan yhtäpitkällä, nähdäänköhän helmikuisten pinossa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Juu, eipä mitään hätää sitte. Harvemmin noista kaatumisistakaan mitään tulee mitkä on paljo pahempia tömähdyksiä.

Mukavaa loppuraskautta! Ollaan yhtäpitkällä, nähdäänköhän helmikuisten pinossa ;)

Mä mietin silloin sinne kirjautumista ja käyny aina välillä kattomassakin kuulumisia, mutta siellä tuntuu olevan niin paljon kirjoittelijoita ja mä käyn sen verran harvakselleen, et oon aina ihan pihalla ja hirmuinen määrä luettavaa tekstiä. Joten en sit ilmottautunu. :)

Toivotaan, että ei tulis moisia pelästytyksiä enää. Varmasti ihan turhaan pelästyin, mut silti..

Joo, siellä on aikamoinen määrä odottajia. Tuntuu välillä että yksinäni höpöttelen siellä kun tekstiä tulee niin paljon ettei kukaan ehdi vastaileen. ;)

Mut juu, tällästä tää on tää odottaminen, kaikki huolestuttaa. Ja sit se vasta alkaa kun vauva syntyy ja ihmetellään kakan väriä ja kasvukäyriä. =) Mutta on se sit niin ihanaakin. :heart:

Yhteistyössä