selkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolo ap

Vieras
Onko se ihan normaalia että kun makaa selällään lattialla jalat suorana niin sattuu ihan törkeesti alaselkään? mut jos nostan jalat ylös niin ristiselkä osuu myös lattiaan ja silloin kipu katoaa.. oonko mä vaan jotenkin outo kun en voi maata selälläni lattialla..? jää nyrkin mentävä kolo selän ja lattian väliin jos makaa jalat suorana.

Selkä, se on tärkee. Koko ikäni olen kärsinyt kaikenlaisista selkä/kroppaongelmista aina välillä. Ala-asteen liikunnassa opettaja sanoi kaikkien kuullen, että nyt menet heti terveydenhoitajalle, koska en ole koskaan saanut istuttua siten, että jalat ja selkä olisi yhtäaikaa suorana 45 asteen kulmassa. Mulla siis vaan vetää jostain jänteestä niin paljon,etten oo koskaan pystyny siihen.
Ja nyt viimeksi tein puutarhahommia pihassa monta tuntia kitkin rikkaruohoja kontallaan/kyykyssä /persiis pytyssä vaihdellen asentoa, niin jopas sain sellaset jänteenvedot taas alaselkään/reisiin, etten saa istuttua melkeen ollenkaan. NOOH: venytystä+mangnesiumia+buranaa ja liikkumista,sauvakävelyä, niin tilanne suht ok taas viikon kuluttua...........

Yhteistyössä