Jos ostat verkkokaupasta ja siellä sanotaan, että tuote lähetetään 1-2 päivän sisällä niin miten te sen käsitätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten käsitätte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25308945]Tässä ei kuitenkaan vissiin kysytty paketin kuljetusaikataulusta..?[/QUOTE]

"miten te sen käsitätte?" No noin sen käsitän, ei mua erityisesti kiinnosta muu kuin milloin paketti on mulla. Eli tuosta määritteestä laskeskelen milloin paketti on mulla.

Jotenkin tuntuisi älyttömältä vastata tähän kysymykseen, että "tuote kiikutetaan postiin parin päivän kuluessa maksun/tilauksen saamisesta".

no jos tilaan maanantaina, oletan sen lähtevän postiin tiistaina tai keskiviikkona ja minulla se on siis torstaina, perjantaina tai maanantaina. riippuen, tuleeko kotiin asti vai postiin.

Mie käsitän et maksun saamisesta 1-2pv ni lähtee postiin. Jos on lasku/postiennakko tuote niin tilauksesta 1-2pv ns virka-ajan/aukiolon huomioonottaen.
Sit et miten viipyy logistiikkakeskuksessa asia erikseen..

Itse käsitän asian niin,että paketti on viimeistään postissa torstaina jos tänään olisi tilannut ja minulla siitä sit parin päivän päästä huomioiden viikonloppu.
Mutta eipä olekkaan niin(onneksi kysyttiin) Tilaus lähtee 1-2 päivän sisällä varastolle mikä sijaitsee Honkongissa ja sieltä sitten menee n 1-2 viikkoa kun tuote tulee asiakkaalle.
Heh, enpä olisi moista uskonut

No, jos sä sen tänään iltana tilaat, ja samantien maksat verkon kautta niin se tuote käsitellään aikaisintaan huomenna mutta viimeistään torstaina menee postiin

Alkuperäinen kirjoittaja miten käsitätte;25309055:
Itse käsitän asian niin,että paketti on viimeistään postissa torstaina jos tänään olisi tilannut ja minulla siitä sit parin päivän päästä huomioiden viikonloppu.
Mutta eipä olekkaan niin(onneksi kysyttiin) Tilaus lähtee 1-2 päivän sisällä varastolle mikä sijaitsee Honkongissa ja sieltä sitten menee n 1-2 viikkoa kun tuote tulee asiakkaalle.
Heh, enpä olisi moista uskonut

No, ulkomaisessa toimituksessa kusti ei polje ihan samaa vauhtia kuin kotimaisessa, joten toimitusaika on ehdottomasti pidempi. Täytyyhän sen postin liikkua myös toisessa maassa joitain päiviä ja vauhti riippuu ihan myös sopimuksista. Mutta mielenkiintoinen tulkinta myyjältä kuitenkin.

No, ulkomaisessa toimituksessa kusti ei polje ihan samaa vauhtia kuin kotimaisessa, joten toimitusaika on ehdottomasti pidempi. Täytyyhän sen postin liikkua myös toisessa maassa joitain päiviä ja vauhti riippuu ihan myös sopimuksista. Mutta mielenkiintoinen tulkinta myyjältä kuitenkin.

Joo näin on,mutta hieman on hämäävää kyllä ilmottelu myyyjällä. Ja missäään ei sanota, että se varasto on jossain huitsin nevadassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja miten käsitätte;25309140:
Joo näin on,mutta hieman on hämäävää kyllä ilmottelu myyyjällä. Ja missäään ei sanota, että se varasto on jossain huitsin nevadassa :)

No oli mullakin mielenkiintoista seurata miten legon toimituksetkin kulkivat. Hitaasti - ne käyttivät vielä ups:ää saksassa ja tavara ei tuntunut lähtevän millään maasta - maan sisällä kyllä pyöri. Suomen päässä sitten posti kusi ja unohti lähettää "pakettinne on saapunut"-ilmoituksen.

No kyllähän nyt omaa äidinkieltään pitää sen verran osata, että tietää tuon tarkoittavan ainoastaan sitä, missä ajassa tuote lähtee postin kuljetettavaksi. Se ei todellakaan tarkoita sitä, milloin tuote on perillä. Sehän sanottaisiin aivan eri tavalla.

[QUOTE="vieras";25309240]No kyllähän nyt omaa äidinkieltään pitää sen verran osata, että tietää tuon tarkoittavan ainoastaan sitä, missä ajassa tuote lähtee postin kuljetettavaksi. Se ei todellakaan tarkoita sitä, milloin tuote on perillä. Sehän sanottaisiin aivan eri tavalla.[/QUOTE]

Ahaa ja mitähän tässä on kaikki tolkuttanut? Suomi ei ilmeisesti sinun äidinkielesi :)

Alkuperäinen kirjoittaja miten käsitätte;25309467:
Ahaa ja mitähän tässä on kaikki tolkuttanut? Suomi ei ilmeisesti sinun äidinkielesi :)

En väittänyt, että olisi muuta sanottu. Ja itse asiassa kyllä joku tuolla ylempänä sanoi, että odottaa silloin tuotteen olevan hänellä kotona 1-2 arkipäivässä. Vastaukseni oli lähinnä aloittajalle, että eihän tuollaista tarvitsisi edes kysyä. Pitäisi olla itsestään selvä asia. Tiedän kyllä, että esim. kaikki verkkokauppiaat eivät ymmärrä asioita aivan samalla tavalla kuin äidinkielen puitteissa pitäisi ymmärtää..

Yhteistyössä