Jos opettaa itse jälkikasvunsa ajamaan

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27136671:
Sama aika vissii ku autokoulun alotuksella, eli se 6kk.
Mut eikös siul oo liikennerikkomuksia vino pino, silloinhan ei saa opetuslupia...? :snotty:

Ei muita liikennerikkomuksia kuin ylinopeuksia, mutta niitä on kyllä joo vino pino. :ashamed:
Mutta vaimolla on suht puhtaat paperit.
Kiitos vastauksesta !

joo puoli vuotta oli ainakin silloin vajaa 10vuotta sitten. Kokeita ei tietty voi käydä kuin vasta 18 täytettyään.

Ok, kiitos vastauksesta!

Opetusluvan myöntämisen edellytyksenä on, että hakijalla on opetusajoneuvon ajo-oikeus ja vähintään kolmen vuoden ajokokemus opetusajoneuvon luokkaan kuluvalla ajoneuvolla sekä kuljettajantutkinnon vastaanottajan hyväksymät tiedot opetettavista asioista.

Opetuslupaa ei myönnetä hakijalle, jota on pidettävä opetustehtävään sopimattomana liikennerikkomusten tai henkilökohtaisten ominaisuuksiensa vuoksi.
--
Eli ei taida suht puhtaat paperit riittää

Tiedätkö Pikkukaupunkilainen, tuleeko paljon halvemmaksi jos opettaa itse opetusluvilla verrattuna autokouluun? Ja vaatiiko se autolta jotain tiettyjä ominaisuuksia? Poika täyttää 18 vasta 16 vuoden päästä, mut tartteisin itse ajokortin mielellään ennen sitä, ja mies on puhunut et jos se opettaisi. Normaaliin parisuhteeseen kuulemma kuuluu riitely silloin tällöin eikä me koskaan riidellä, niin ehkä se ajo-opetus korjaisi tuonkin asian samalla kun säästyis vähän rahaa :D

[QUOTE="vieras";27136857]Tiedätkö Pikkukaupunkilainen, tuleeko paljon halvemmaksi jos opettaa itse opetusluvilla verrattuna autokouluun? Ja vaatiiko se autolta jotain tiettyjä ominaisuuksia? Poika täyttää 18 vasta 16 vuoden päästä, mut tartteisin itse ajokortin mielellään ennen sitä, ja mies on puhunut et jos se opettaisi. Normaaliin parisuhteeseen kuulemma kuuluu riitely silloin tällöin eikä me koskaan riidellä, niin ehkä se ajo-opetus korjaisi tuonkin asian samalla kun säästyis vähän rahaa :D[/QUOTE]

Tarkkoja lukuja en muista, ne on mulla jossain paikassa x ylhäällä, mutta useita satoja euroja.

Yhteistyössä