jos on välilevyn pullistuma

Miksei se voi säteillä myös toiselle puolelle. Tai jos jotenkin jännität lihaksia kävellessä, niin ne menee jumiin myös toiselta puolelta.
Mulla oli kans pullistuma muutama vuos sitten, selkä ei juurikaan ollut kipeä, vaan se kipu tuntui jalassa. Niin paska vaiva on kyllä, ette kelleen en sitä toivo:/

kyllä ne lopulta leikkaa, jos menee jalat niin alta, ettet pysy pystyssä saatikka liikkumaan mitenkään. Ja viimestään sillon kun menee paskat ja pissa alle. Eli halvaannut.

no ei leikkaa kun lääkkeiden kanssa pärjää kotona... ja erikoislääkäri vielä eväs sairasloman lisäsi siihen vaan tekstin ettei saa kumarrella eikä nostella eikä saa olla kiertoliikkeitä töissä.... mut sit kävin omalla lääkärillä niin se nyt kirjoitti vielä kuukaudeksi lisää saa nähdä sen jälkeen miten käy saako lisää kun ei ole selkä miksikään muuttunut ja ikäni olen fyysisesti raskasta työtä tehnyt...

Leikkaukseen ei mielellään lähdetä, sillä leikkaus ei läheskään aina auta ja lisäksi tietenkin leikkaukseen liittyy riskejä kun selkärankaa lähdetään operoimaan. Tietenkin sitten jos siellä on hermo pinteessä, leikkaus tarvitaan. Kipua aiheuttaa ennen kaikkea välilevyn seudulle tullut tulehdus, johon tulehduskipulääkkeillä on parantava vaikutus.

Paranemisia kaikille vaivasta kärsiville!

Alkuperäinen kirjoittaja samppa-74:
no ei leikkaa kun lääkkeiden kanssa pärjää kotona... ja erikoislääkäri vielä eväs sairasloman lisäsi siihen vaan tekstin ettei saa kumarrella eikä nostella eikä saa olla kiertoliikkeitä töissä.... mut sit kävin omalla lääkärillä niin se nyt kirjoitti vielä kuukaudeksi lisää saa nähdä sen jälkeen miten käy saako lisää kun ei ole selkä miksikään muuttunut ja ikäni olen fyysisesti raskasta työtä tehnyt...

No jos kävelemään pystyt niin mahdollisimman pitkään katsovat kuntoudutko ja pärjäätkö tosiaan niillä myrkyillä. Ite en lopulta kävellyt ja leikattiin. Sairastin sitä toista vuotta ja kurjaa oli. AJattelin, että tätäkö on loppuelämä fyysisesti helvetin kipeä ja henkisesti maassa. Mulla se leikkaus autto, tosin varovainen saan olla lopunikääni. Leikkauksen jälkeen on tullut pari kertaa niin kipeäksi ettei ole pystynyt liikkumaan, ne on onneksi kestäneet pari päivää ja sitten alkaa taas parantumaan. Tsemppiä kaikille selkäsärkyisille, ei ole helppoa, kun jotkut ihmisetkin ajattelee, että päässä vikaa tai on vain helvetin laiska....

Yhteistyössä