Mikä mun selässä on ?!!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUA

Vieras
Kauhee kipu, ei kärsi taivuttaa yhtään mihinkään, tuntuu, että ei uskalla astua, ku jalat ei kanna. Myös vasemman KÄDEN ulkosyrjää puuduttaa ja pistelee. Paineen tunnetta alavatsalla myös. Alkoi yhtäkkiä aamulla, ensin poljin crossarilla puoli tuntia ja sit siivoilin lattialta lasten leluja.

Voiko tää olla välilevyn pullistumaa? Mitä ne tekee, jos menee päivystykseen, vai tekeekö mitään muuta ku antaa särkylääkettä?

Siis kämmenen ulkosyrjää puuduttaa. Inha tunne. Mä en voi istua, en seisoa, paine on sillon pahin selässä. Maate en uskalla mennä ku en todellakaan tiedä pääsenkö ylös. Hiukan etukenossa pöytään nojaten on ainoa, millon kipu hieman hellittää...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis kämmenen ulkosyrjää puuduttaa. Inha tunne. Mä en voi istua, en seisoa, paine on sillon pahin selässä. Maate en uskalla mennä ku en todellakaan tiedä pääsenkö ylös. Hiukan etukenossa pöytään nojaten on ainoa, millon kipu hieman hellittää...

Mene päivystykseen, saat piikkiä takapuoleen ja tilanne ehkä laukeaa. Kohta voi olla oikeasti ettet pääse kävelemään. Kokemusta on.

Yhteistyössä