Jos on vähän niinku päättänyt ettei osta mitään, niin lasketaanko...*turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Jos kirpparilta löytää jotain kivaa, tosi edullisesti siis? Tai alennusmyynneistä?

Oon miettinyt että en oikeen ihan oikeasti mitään tarvis, muuta ku säästää rahaa.. mutta silti vois hankkia jotain pientä kivaa..ostatuttais. Mutku ei vois :/
Mikä pulma.

Mä en pidä kirppariostoksia "oikeina ostoksina" :D Fuskaan siis... Jos saan lapselle hyvät farkut eurolla, kengät kolmella, niin miksen ostaisi? Pitäis ne kumminkin myöhemmin ostaa oikeasta kaupasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja tjooo:
Mä en pidä kirppariostoksia "oikeina ostoksina" :D Fuskaan siis... Jos saan lapselle hyvät farkut eurolla, kengät kolmella, niin miksen ostaisi? Pitäis ne kumminkin myöhemmin ostaa oikeasta kaupasta :D

Tää kuulostaa hyvältä...siis säästyyhän siinä rahaa jos saa ostettua paljon halvemmalla ku mitä ois muualla, eikö? :D

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Tää kuulostaa hyvältä...siis säästyyhän siinä rahaa jos saa ostettua paljon halvemmalla ku mitä ois muualla, eikö? :D

Sinähän osallistut ympäristötalkoisiin tukemalla kierrättämistä :)
Ei paha juttu ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Sinähän osallistut ympäristötalkoisiin tukemalla kierrättämistä :)
Ei paha juttu ollenkaan.

Ja mitä enemmän ostat, sitä enemmän säästät! Vai miten se nyt oli...

mä oon päättäny, etten osta mitään ylimäärästä. jos ostaisin, mullei olis nyt säästössä laivareissulle 200? :D risteilyn jälkeen mä alan säästään kesän tallinnan reissuun, kavereitten kans pariks päiväks sinne bilettään, hotellissa 2 yötä :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
mä oon päättäny, etten osta mitään ylimäärästä. jos ostaisin, mullei olis nyt säästössä laivareissulle 200? :D risteilyn jälkeen mä alan säästään kesän tallinnan reissuun, kavereitten kans pariks päiväks sinne bilettään, hotellissa 2 yötä :whistle: ;)

:D No sehän kuulostaa hyvältä.

Yhteistyössä