Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi perä. Saattaa sit olla kaivuuhommat edessä. Kukaan muuhan ei mun jalkapohjaan koske niiin että mä olen tajuissani.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ei välttämättä tule itsekseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama:Haluutko että kerron?? Mulla oli kans. En mennyt heti lääkäriin ja parin viikon päästä siihen tuli halkaisijaltaan 10 cm vihreä mätäpaise, se avattiin, siru poistettiin ja 8 tikkiä.Ja se oli kipeä ja veemäisessä paikassa (päkiässä).
Täytyy koittaa! Kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:mul oli kerran..leikkaa laastariin keskelle sellanen suurinpiirtein lasinsirun kokonen reikä ja laita laastari siihen siten,et se reikä on siinä sirun kohdalla..se pehmentää sen kohdan ja lasinsiru "nousee" pois..
kokeile ja tuu kertoo parin pvän päästä miten kävi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Alkuperäinen kirjoittaja Salama:Haluutko että kerron?? Mulla oli kans. En mennyt heti lääkäriin ja parin viikon päästä siihen tuli halkaisijaltaan 10 cm vihreä mätäpaise, se avattiin, siru poistettiin ja 8 tikkiä.Ja se oli kipeä ja veemäisessä paikassa (päkiässä).
Voi apua
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Täytyy koittaa! Kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:mul oli kerran..leikkaa laastariin keskelle sellanen suurinpiirtein lasinsirun kokonen reikä ja laita laastari siihen siten,et se reikä on siinä sirun kohdalla..se pehmentää sen kohdan ja lasinsiru "nousee" pois..
kokeile ja tuu kertoo parin pvän päästä miten kävi![]()