Jos on onneton parisuhteessa

Niin ihastuuko helposti silloin toiseen joka on samanlaisessa tilanteessa?

Ja voiko siitä suhteesta tulla mitään? Olen ystävä erään miehen kanssa jonka kanssa ollaan puhuttu omista ongelmista ynnä muuta, ja ollaan koettu että ollaan saatu meidän välisestä kommunikoimisesta jotain iloa, hyötyä ja jaksamista.
Mutta on alkanut sitä vetovoimaa tulla meidän välille...
Olen itse eroamassa, pitkällisen harkinnan jälkeen, päätökseen ei ole vaikuttanut tämä ystävä vaan mieheni käytös joka on ollut henkistä väkivaltaa viimeiset 2 vuotta, nyt vain rakkaus loppunut.
Ystäväni on samanlaisessa tilanteessa ja heillekkin asumusero päällä

 
no minun mielestä kyllä. ihastuu. nimenomaan siihen että on samanlaisessa tilanteessa ja on paljon yhteistä sillä hetkellä. mutta sekin saattaa sitten muuttua kyllä kun erot on eletty ja rupeaa se yhdessäolemisen arki tulemaan enemmän esille.

en lähtis ite tuommoseen suhteeseen astumaan koska siinä molemmat toimii toistensa terapeutteina ja siitä se suhde saa sen kipinän. mutta mitäs sitten kun sitä terapoitavaa ei enää ole? kyllä suhteen pitäisi perustua jollekin muulle kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:
no minun mielestä kyllä. ihastuu. nimenomaan siihen että on samanlaisessa tilanteessa ja on paljon yhteistä sillä hetkellä. mutta sekin saattaa sitten muuttua kyllä kun erot on eletty ja rupeaa se yhdessäolemisen arki tulemaan enemmän esille.

en lähtis ite tuommoseen suhteeseen astumaan koska siinä molemmat toimii toistensa terapeutteina ja siitä se suhde saa sen kipinän. mutta mitäs sitten kun sitä terapoitavaa ei enää ole? kyllä suhteen pitäisi perustua jollekin muulle kuitenkin.
Mä aion nyt keskittyä itseeni, ja itseni parantamiseen, tarkoituksena ei ole lähteä heti suhteeseen, koska se on vihoviimeinen asia mitä tarvitsen.
Mutta se ei estä meidän juttelua ja kenties jossain vaiheessa suhteen etenemistä johonkin muuhun.
Ja kenties tämä on vain asia joka vain nyt auttaa eteenpäin, en tosiaan tiedä
 

Yhteistyössä