Jos oma poikasi raiskaisi oman tyttösi, oman siskonsa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyihe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyihe

Vieras
Miten reagoisit? Miten toimisit, hylkäisitkö pojan? Tekisitkö poliisi jutun? Vähättelisitkö asiaa? Kysyn tätä siksi, että olen ihmeissäni perheestä, jossa näin tapahtui, ja vanhemmat eivät tehneet mitään! Saivat tietää asiasta, kun tyttö oli lukuisten raiskausten jälkeen hakeutunut terveydenhoitajalle näyttämään vammojaan.

Tyttö oli tuolloin 10-vuotias, isoveli 16, melkein 17. Molemmat lapset asuivat kotona vanhempien luona. Ja tyttö joutui asumaan veljen kanssa vanhempien tahdosta saman katon alla raiskauksen jälkeenkin, siihen asti kun veli täytti 18. Vanhemmat vaikenivat asiasta, siitä puhuminen oli ehdottomasti kiellettyä, kenellekkään ei saanut kertoa. Edes kotona asiasta ei saanut puhua. Tytölle vanhemmat perustelivat asiaa niin että heidän lapsensa ovat kaikki heille rakkaita, eivätkä he hylkää ketään vaikka tekisivätkin vääriä asioita.

Jos minun poikani tekisi näin.. Olisi hän sitten kuinka rakas minulle tahansa, niin siinä menisi raja, sitä tekoa hän ei koskaan saisi anteeksi. Poika saisi lähteä, ja pitäisin huolen ettei hän tulisi enää ikinä lähellekkään perhettä. Aivan sama vaikka olisi alaikäinen, mutta että tehdä jotain niin likaista omalle siskolleen. Ja turha sitten lässyttää sitä "hän olisi silti rakas poikani ja huolehtisin hänestä" -paskaa. Suututtaa niin tämän tuttava perheen tytön puolesta.

Nykyään asia on jo käsitelty oikeudessa ja veli on kärsinyt tuomionsa, sisko ei halua olla veljen kanssa missään tekemisissä, silti joutuvat istumaan joka vuosi samaan joulupöytään vanhempien tahdosta..

Mielestäni sairasta toimintaa vanhemmilta.

Yhteistyössä