En pitäisi. Jos sterilisaatiosta huolimatta tulisin raskaaksi, niin kyllä tekisin abortin. Miehen kanssa sovittu, että nyt riittää ja lapsiluku on täynnä, kumpikaan ei tahdo enää sitä vauvarumbaa.
mun mies olisi kans halunnu aborttia ja menikin kauan ennen ku alkoi innostua asiasta että meille tulee neljäs mutta tyytyväiseltä toi vaikuttaa olevan nyt. =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:No tietenkin on mutta moniko tekisi lapsen ilman miehen "halua" ?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinulla luulis olevan päätäntävalta omaan kehoosi??
Ja eihän mun tietenkään tarttis suvun mielipiettä kuunnella mut jotenki se selän takana puhuminen sit vaivaa
no nyt mietit miehes kanssa asiat ympäri ja ämpäri ja unohdatte ainakin kaikkien muiden mielipiteet. oli tulos mikä vaan, niin varmasti on oikea teille!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mieheni olisi halunnut lapsiluvun jäävän jo kolmeen mutta jotenki se sitten taipui tuohon neloseen mutta viides olisi luultavasti ihan liikaa sille :/, yh en jaksaisi ikinä
Samaa mieltä....Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Lapsiluku on täynnä, mutta jos kierukka pettää niin minusta tulee sitten vaikka neljän lapsen yksinhuoltaja ennen kuin suostun aborttiin miehen mieliksi. Ja mieskin sen tietää jo pyytäessään jos siihen mennään.
Ymmärrän toisaalta miehesi kannan, mutta kuten mun mieheni totesi: Eihän sitä olisi niin ajateltu, mutta onhan hänkin talkoisiin osallistunut. Toivottavasti miehesi toipuu shokista, jos siis jo tietää mahdollisesta raskaudesta, ja pääsette asiallisesti keskustelemaan vaihtoehdoista ja mitä ne sulle ja teille yhteisesti merkitsevät.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mieheni olisi halunnut lapsiluvun jäävän jo kolmeen mutta jotenki se sitten taipui tuohon neloseen mutta viides olisi luultavasti ihan liikaa sille :/, yh en jaksaisi ikinä
Minusta ei olis ollu tekemään....Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä:täytyy sanoa että meillä on kaksi lasta ja tein abortin tammikuussa.odotin kaksosia.
ei siitä olisi mitään tullut kun nuorempi on vasta vähän yli vuoden ja huonosti nukkunut koko pienen ikänsä,nyt vasta alkanut nukkumaan kunnolla.
Mies oli heti abortin kannalla,itse mietin jonkun aikaa ja olisin ehkä halunnut pitää mutta olisi siinä ollut tekemistä pienessä kolmiossa neljän lapsen kanssa sitten
Tsemppiä