Jos olisitte päättäneet että lapsiluku on NYT täynnä mutta ehkäisystä huolimatta olisitte nyt raskaana, pitäisittekö lapsen?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vierastaja
Lapsiluku on täynnä, mutta jos kierukka pettää niin minusta tulee sitten vaikka neljän lapsen yksinhuoltaja ennen kuin suostun aborttiin miehen mieliksi. Ja mieskin sen tietää jo pyytäessään jos siihen mennään.

tsemppiä
täytyy sanoa että meillä on kaksi lasta ja tein abortin tammikuussa.odotin kaksosia.
ei siitä olisi mitään tullut kun nuorempi on vasta vähän yli vuoden ja huonosti nukkunut koko pienen ikänsä,nyt vasta alkanut nukkumaan kunnolla.
Mies oli heti abortin kannalla,itse mietin jonkun aikaa ja olisin ehkä halunnut pitää mutta olisi siinä ollut tekemistä pienessä kolmiossa neljän lapsen kanssa sitten :(

Tsemppiä :)

Päätös tulis olemaan TODELLA vaikea, mutta varmaan pitäisin kuitenkin. Jos toinen päättäs tulla lähes 100% ehkäsystä (sterilisaatio) huolimatta, niin varmaan se olis sit niin tarkotettu. Meillä kyllä mieskin taipus varmasti pitämisen kannalle.

vieras
Pitäisin lapsen, koska eipä tuo yksi lisää meidän arkea muuksi muuttaisi. Sitten kun olen 100% varma etten enää lapsia halua, menen sterilisaatioon.
-Ja jos haluat itse pitää lapsen, älä taivu muiden painostukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:
Lapsiluku on täynnä, mutta jos kierukka pettää niin minusta tulee sitten vaikka neljän lapsen yksinhuoltaja ennen kuin suostun aborttiin miehen mieliksi. Ja mieskin sen tietää jo pyytäessään jos siihen mennään.
Peesi. Tosin meillä lapsiluku ei ole täynnä (tiedä sitten täyttyykö tätä menoa ikinä ) ja vasta 1 lapsi.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinulla luulis olevan päätäntävalta omaan kehoosi??
No tietenkin on mutta moniko tekisi lapsen ilman miehen "halua" ?
Ja eihän mun tietenkään tarttis suvun mielipiettä kuunnella mut jotenki se selän takana puhuminen sit vaivaa :(

Yhteistyössä