Alkuperäinen kirjoittaja limbula:Minä ainakin varmasti yrittäisin kaikkeni että saisin lopetettua! Ellei omin voimin selviä niin nykyään kyllä on apuan tarjolla. Hoitoon ja antabuskuurille.
Siis juotko sinä usein?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja limbula:Minä ainakin varmasti yrittäisin kaikkeni että saisin lopetettua! Ellei omin voimin selviä niin nykyään kyllä on apuan tarjolla. Hoitoon ja antabuskuurille.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja limbula:Minä ainakin varmasti yrittäisin kaikkeni että saisin lopetettua! Ellei omin voimin selviä niin nykyään kyllä on apuan tarjolla. Hoitoon ja antabuskuurille.
Siis juotko sinä usein?
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja limbula:Minä ainakin varmasti yrittäisin kaikkeni että saisin lopetettua! Ellei omin voimin selviä niin nykyään kyllä on apuan tarjolla. Hoitoon ja antabuskuurille.
Siis juotko sinä usein?
Siis anteeks ymmärsin ihan väärin, mä luulin itse juot, oi :ashamed:![]()
tyhmä mä olensorry
Juu mä vast ymmärsin kun luin toinen kerta, täällä vaan kaikki huuta, rakennus niin pää ei toimi, unohdin jopa että kysyin sen että mitä jos...Alkuperäinen kirjoittaja limbula:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja limbula:Minä ainakin varmasti yrittäisin kaikkeni että saisin lopetettua! Ellei omin voimin selviä niin nykyään kyllä on apuan tarjolla. Hoitoon ja antabuskuurille.
Siis juotko sinä usein?
Siis anteeks ymmärsin ihan väärin, mä luulin itse juot, oi :ashamed:![]()
tyhmä mä olensorry
Hih, en juo itse usein.. Ihan vaan jos olisin alkoholisti ja lapsi sanoisi noin, niin hakisin apua ja yrittäisin lopettaa
![]()