Jos olisit todella iso ja lihava niin....

  • Viestiketjun aloittaja Helteellä on hauskaa- tai sitten ei...
  • Ensimmäinen viesti
sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja älä viitti:
Alkuperäinen kirjoittaja olin lihava:
en viitsi edes sulle vastaamaan noin lapselliseen kysymykseen. mietis nyt vähän. Jos lopettaisin tupakan polton niin oisko sama asia?Olisiko tupåakanpolttajat ihmisii..taitaisit suhtautuu asiaan eri tavalla???Muista että olin lihava....ja sain kritiikkiä eli keppi auttoi. Ja mee nyt jo koloosi huutelemaan ei jaksa tollasia.
Sä olet hyvä esimerkki siitä, että laihdutuksella pystyy korjaamaan ainoastaan ulkokuorta.
eli lihavat on tyhmiäkin?kiitos.
No siis toi älä viitti nikki on kyllä puolustanut lihavia eikä haukkunut. Toi olin lihava nikki on sitä mieltä, että läskien pitää ottaa haukkuja vastaan ku kerran ovat lihavia ja se lihavuus on oma vika.
 
vieras
Tuota, mitä se kertoo teistä ilkkujista, että haukutte läskejä ja kun kysytään miksi, niin siksi että ne läskit on taakka siksi että sairastelujensa takia vie verovaroja..? Eli tavallaanhan te pilkkaatte sairaita siinä samalla. Eri asia olla huolissaan kuin aukoa päätä että v***u kun tuon läskin sydänoperaatioon meni mun verovaroja...

Olispa kiva tietää mikä teidän haukkujien elämässä hiertää. Jos kilot ei, niin on siellä jotain pahasti pielessä kuitenkin. Kukaan itseensä ja elämäänsä tyytyväinen kun ei kuluta aikaansa pilkaten ja haukkuen muita.

Ehkä siellä on jotain sellaista vikaa jota edes verovaroin ei koskaan sada korjattua.

 
Alkuperäinen kirjoittaja FU:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja FU:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedeman:
sydänkohtaukset, diabetes, vatsavaivat, nivelvaivat...eikö mikään hätkähdytä?
Eivät kuulu sukuvaivoihin sen enempää kuin omiinkaan.

Nythän juuri todettiin ylipainoisten elävän pidempään ja varsinkin jos omaa paksut reidet.
Niin, lääketieteen eli lääkkeiden ja jatkuvien hoitojen vuoksi. Ilman yhteiskunnan kustantamaa hoitoa evoluutio todennäköisesti karsisi läskit pois..
Siis meinaatko että laihoja ei hoideta lainkaan?
Ei jumalauta, kuinka tyhmä sä oikeasti olet!? Missä olen niin sanonut ettei laihoja hoidettaisi. Läskit nyt vaan tilastollisesti käyttävät terveydenhuoltopalveluja laihoja enemmän eli heitä pidetään enemmän keinotekoisesti "terveenä".
Mä olen kuluttanut yhteiskunnan rahoja aivan sikamaisia summia terveydenhoidon saralla, mutta ei ole lainkaan kyse mun painosta.
 
vieras
Ajatella miten paljon yhteiskunnan varoja kuluttaa nää tukiloiset jotka ensin taaplaa peruskoulun läpi keskittyen lähinnä ruoka- ja välitunteihin tosissaan, sitten kenties jättävät parikin ammattiopintoa kesken jäädäkseen lopulta kotiin makaamaan yhteiskunnan avustuksella. Saattaa sairastellakin joskus. Ehkä hankkii lapsen ja virikehoitopaikan. Kun eläkettäkään ei kerry, makaa vielä vanhuksena laitoksessa -yhteiskunnan kustantamana, eikä juurikaan edes työtä tehneenä kartuttaakseen nimeksikään yhteiskunnan veropottia.

Mutta se ei näy päälle eikä siitä ole niin mukavaa heittää herjaa ja haukkua. Kun ne tt-tuella ostetut vaatteetkaan ei välttämättä läskiä paljasta, kun ei ole läskiä eu-ruokakassin sapuskoista ehtinyt kertyä.
 
Itse olen melko paksu, kuitenkin BMI:n mukaan kuljetaan normaalipainon rajoissa (24,1). Itse viimeksi viikonloppuna kuulin sekä painonvartija-aiheisia kommentteja sekä kysymyksen ohikulkijalta, että olenko raskaana, johon tyyppi vielä lisäsi: "iljettävää, ellet ole." Mulla ei siis ollut mitään kummoista päällä. Olin pukeutunut mekkoon, joka levenee vyötärön kapeimmasta kohdasta mutta kaventuu kuitenkin helmasta. Ignoroin kommentit täysin.

Mikäli vastaavan tapahtuminen olisi jollakin tavalla frekventimpää kuin nyt, todennäköisesti alkaisin reagoida tuntemattomienkin käytökseen jollakin tavalla, sillä en missään nimessä tahtoisi asettaa itseäni passiiviseksi ikävän kommentoinnin kohteeksi. Reagoimalla olisi mahdollista rakentaa aktiivista toimijuutta (toisin sanoen tilanteessa lihava ei olisi yksisärmäinen ja dehumaani vittuilun vastaanottaja), mikä tekisi hyvää kommentoijillekin.
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja fll:
Alkuperäinen kirjoittaja FU:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedeman:
sydänkohtaukset, diabetes, vatsavaivat, nivelvaivat...eikö mikään hätkähdytä?
Eivät kuulu sukuvaivoihin sen enempää kuin omiinkaan.

Nythän juuri todettiin ylipainoisten elävän pidempään ja varsinkin jos omaa paksut reidet.
Niin, lääketieteen eli lääkkeiden ja jatkuvien hoitojen vuoksi. Ilman yhteiskunnan kustantamaa hoitoa evoluutio todennäköisesti karsisi läskit pois..
eivät kuulu sukuvaivoihin????haha haa!!!On sulla kummat käsitykset..jos on lihava tai polttaa niin takuula riski sairastua näihin huimasti nousee...
Ja laihuus ei tuo edes lukutaitoa!
 
Ap
Tästähän tulikin pitkä ketju. Useilla meni melkoiseksi haukkumiseksi/tappeluksi, mutta kyllä tässä oikeatakin asiaa paljon oli. Mielestäni syy ei ole riittävä syy koskaan haukkua toista ja huudella toisten perään ja sellainen käytös kertoo todella paljon siitä huutelijasta ja tirskujasta. Valitettavaa kuitenkin on, että joudun tähän törmäämään lähes aina ulkona ollessani ja en voisi kuvitellakaan meneväni esim . sinne yleiselle uimarannalle tai kuntosalille tai edes "yleiselle" lenkkipolulle...saisin niin paljon katseita ja kommentteja ettei sitä kenenkään pää kestä. Ja te jotka haukutte meitä niin miten tässä mielestänne tulisi toimia, että saisi tilanteen paremmaksi...kuntoileen ei voi kodin ulkopuolelle mennä ilman haukkuja ja huuteluita, kaupassa pilkataan jos ostan epäterveellistä ja joskus taas supistaan ja nauretaan jos ostan pelkkiä salaatteja ja hedelmiä jne. niin MITÄ HELVETTIÄ TÄSSÄ SITTEN PITÄISI TEHDÄ??? Te olette pitkälti syypäitä siihen miksi tilanne ei muutukaan paremmaksi sillä tosiaan kenenkään pää ei kestä enempää sitä jatkuvaa tuntemattomien kritiikkiä mitä esim. minä saan osakseni.
 

Yhteistyössä