Jos olisit terveysside...

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
...minne olisit mennyt piiloon? Ostin julmetun kasan viime kierron aikana, enkä muista minne laitoin ne :O Vessan kaapissa eivät olleet. En tajua.

(Enkä halua kuulla sanaakaan kuukupista. Sekin on hukassa, eikä sitä paitsi sovi mulle.)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
seinälistan tai patterin taakse

Useampi paketillinen?

Mä olen yleensä hyvä asettumaan esim. kadonneen kännykän tai lankakerän tai vaatekappaleen tilaan ja miettimään missä olisin jos olisin tavara X, mutta en nähtävästi tarpeeksi hyvin tunne terveyssiteiden sielunelämää. Noh, aamulla kaupat aukeaa kello 7.

mä laitoin kerran pussiin ne ja roikkuun sellasesta naulakosta niin eikö mies keränny roskansa sinne ja kiikutti ne roskiin prkle.:( ei menny kuin 4 pakettia always ultraa kaatikselle. Toivottavasti joku löysi ja oli iloinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mä laitoin kerran pussiin ne ja roikkuun sellasesta naulakosta niin eikö mies keränny roskansa sinne ja kiikutti ne roskiin prkle.:( ei menny kuin 4 pakettia always ultraa kaatikselle. Toivottavasti joku löysi ja oli iloinen :)

ehkä jossainpäin Suomea liikkuu koditon roskisdyykkaaja joka on onnellinen ku ei tarvii hankeen kusia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:

ehkä jossainpäin Suomea liikkuu koditon roskisdyykkaaja joka on onnellinen ku ei tarvii hankeen kusia. :)

Tai jos se askarteli toppapuvun niistä siteistä, joten ole hyvillä mielin, että yksi koditon dyykkaaja ainakin on lämmin tänä yönä.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Sun terveyssiteet on lähteneet bailaamaan mun laktoosittoman maitorahkapurkkini kanssa. Nimittäin sitä rahkaakaan ei ole missään.

Tai sitten liikkeellä on kleptomaani, jolla on erittäin yksityiskohtainen lista.

OOOoooooohhhh..... Mut on paljastettu hyssssss.... tarviin vielä piimäpurkin....ette sit kerro kenellekkään....

Yhteistyössä