jos olisit pessyt hiuksesi viimeksi lauantaina ja olisit huomenna menossa työhaastatteluun

  • Viestiketjun aloittaja "minää"
  • Ensimmäinen viesti
"ylva"
En tietenkään. Pukeutuisin myös yli viikon käytössä olleisiin vaatteisiin ja mieheni sohvan alta löytyneisiin ikilikasukkiin. Laittaisin taskuihin mädät hedelmät ja söisin kattilallisen hernekeittoa edellisenä iltana enkä pidättelisi ilmavaivoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
-75
Varmasti pesisin. Tosin olisin pessyt ne jo kertaalleen tässä välissäkin. Saattaisin pestä hiukset vasta huomenaamullakin, riippuen kuinka kiireinen aamu olisi tiedossa, ts. jos ei tarvis klo 7 olla liikenteessä niin pesisin hiukset vasta aamulla. Normaalisti pesen hiukset joka toinen päivä.
 
"vieras"
mun hiukset ei näin klmään vuodenaikaan rasvoitu juurikaan joten en välttämättä pesisi. en käytä mitään hiuksia likaavia muotoilutuotteitakaan joten mun hiukset on puhtaat useamman päivän ajan ihan pesemättäkin.
käyn silti suihkussa joka päivä.
 
[QUOTE="vieras";25035408]Et kai ollut tosissasi siitä, että peset hiuksiasi n. joka kolmas päivä? Kai nyt sentään joka toinen päivä käyt edes suihkussa?
[/QUOTE]
Niin, miksi se ei riitä? Pesen kainaloni joka aamu, miksi pesisin sääreni, käsivarteni, vatsani ja selkäni? En harrasta liikuntaa niin että hikoilisin (vaikka olis kyllä hyvä). Hiukset pesen kun päänahka rasvoittuu, eli siihen voi mennä tosiaan 3 vrk.
 
"poikia3"
[QUOTE="vieras";25035408]Et kai ollut tosissasi siitä, että peset hiuksiasi n. joka kolmas päivä? Kai nyt sentään joka toinen päivä käyt edes suihkussa?

Joo, riippuu siitä haluaako sitä työtä eli onko työkkärin pakottama vai oikeasti mielenkiintoinen työ[/QUOTE]

Minä käyn suihkussa joka ikinen päivä, mutta hiukset pesen joka toinen tai kolmas päivä, eivätkä ne tosiaan edes näytä likaiselta. Sen sijaan, jos pesisin hiukseni joka päivä, olisivat latvat aika nopeasti huonossa kunnossa.
 
"poikia3"
Jos olisin menossa huomenna työhaastatteluun ja tukka olisi viimeksi pesty lauantaina, pesisin sen huomisaamuna, sillä pesen hiukset aina aamulla, pestynä kihartuu nätisti, kun antaa sen rauahassa kuivua itsekseen.
 

Yhteistyössä