Jos olisit/olet sinkku (yh) niin onko sulle tärkeää että....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle ei oo noilla merkitystä. Asia joka olis totaalisen turn off olis kyl sellanen mies joka on jäänyt teiniasteella ja puhuu jatkuvasti pillusta, viinasta ja autoista.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Joo, kyllä ulkoistenkin asioitten pitää olla mallillaan. Kun on mistä valita, niin miksi ottaa sekundaa? :D

Oho eli noiden perusteella voidaan määritellä onko ihminen sekundaa vai ei... mielenkiintoista.

Miehen pitää olla vapaa riippuvuuksista.
Pitää olla jotain tavoitetta elämässä, eli voi olla työtön tai opiskelijakin, jos ei aio olla sitä lopun elämäänsä.
Miehen pitää hyväksyä mun lapseni ja mut kaikkinen vikoinenikin. Ja kemioiden pitää pelata.

Tärkeintä olisi se, että rakastaa minua sellaisena kuin olen ja että hyväksyy lapseni.

Toki jonkinmoinen koulutus ja työpaikka on oltava, tai sitten opiskelija siten että hommaa sitä koulutusta koko ajan. Mitään sossupummia tai pitkäaikaistyötöntä tuskin ottaisin elätettäväksi ja passattavaksi, mutta ei se ole mitenkään johonkin tiettyyn ammattiin sidottua että kelpaa, eikä palkkaan. Jonkinmoinen säännöllinen kuukausitulo, säännöllinen elämänrytmi ja pyrkimys työelämään jos ei semmoisessa jo ole.

Mulle tärkeintä olisi että rakastaisi AIDOSTI minua ja lastani, olisi rehellinen ja luottamuksen arvoinen sekä minulle että pojalleni... Mistähän sellasen miehen löytäisi?

Jos kemiat kohtaa ihmisen kanssa ja arvomaailmat on kunnossa, niin ei asiaan todellakaan sisälly mitään tuollaisia muodollisia kriteereitä.

Kunhan on mielellään työelämässä ja pystyy huolehtimaan itsestään normaalisti :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Jos on sinkku niin mitä merkitystä on ylipäätään kenenkään miehen työpaikalla,palkalla tms?
Mitä se ketään sinkkua hetkauttaa kun ei parisuhteessa elä.

Niin, mutta jos sinkku etsii itselleen miestä ;D (?????)

Yhteistyössä