Jos olisit/olet sinkku (yh) niin onko sulle tärkeää että....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
a) miehellä on tietty ammatti/koulutus
b) omistusasunto
c) hyvä palkka (?)

Tällainen galluppi tuli vaan mieleen, kun ollaan keskusteltu ystäväni (yh) kanssa hänen tapailemistaan miehistä. Hän on ehdottomasti sitä mieltä, että miehellä täytyy olla omistusasunto ja "tietyn" merkkinen (suht uusi) auto, mielellään tietysti vielä hyväpalkkainen. On lempannut sellaisia miehiä jotka ovat olleet hyviä/kunnollisia kaikinpuolin, mut sitten kun on selvinnyt ettei palkka olekaan kovin kummoinen niin kiinnostus lopahtaa...

a) ei tiettyä koulutusta mut joku kumminkin
b) ei tarvi olla omistusasuntoa, varsinkin jos suht nuoresta miehestä kysymys
c) sellanen, että sillä pärjää

Nämä ihan siksikin että mä tulen taloudellisesti toimeen omillani, en tarvi miestä elättämään mua ja mun lasta :)

siis oikeesti, onko sulla tuollainen ystävä...

olen yh ja mua ei tosiaan voisi tuollaiset asiat toisessa ihmisessä vähempää kiinnostaa. en ole koskaan seurustellut miehen palkan, omistusasunnon tai ammatin ja koulutuksen kanssa enkä tajua ihmisiä, joille nämä asiat ovat merkitseviä.

a) joku koulutus tai muuten ammatti ja työ (opiskelijakin käy jos kuitenkin tulevaisuudensuunnitelmissa työllistyä)

b) sanotaan että mahdollisuus omistusasuntoon, eli luottotiedot kunnossa. helpottaa kummasti elämää ja kertoo vähän ihmisestä

c) ok palkka, ei tarvi olla niin hyvä mutta sellainen millä pärjää ja elättää itsensä

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
siis oikeesti, onko sulla tuollainen ystävä...

olen yh ja mua ei tosiaan voisi tuollaiset asiat toisessa ihmisessä vähempää kiinnostaa. en ole koskaan seurustellut miehen palkan, omistusasunnon tai ammatin ja koulutuksen kanssa enkä tajua ihmisiä, joille nämä asiat ovat merkitseviä.

Tää ei ole mikään vitsi, oikeasti. Siksi mä uteliaisuuttani kysyinkin onko muita samoin ajattelevia, kuin tämä ystäväni.

Noilla ei ole mitään merkitystä, kun rakkaudesta puhutaan. Jos materia merkitsisi ja olisi suurin kriteeri parinvalinnassa, olisin jo naimisissa jonkun rikkaan miehen kanssa.

Ainoa vaan, että mitään lusmua elämäntapatyötöntä en halua. Sellaisen henkilön, jolla on suht samat intressit kuin itsellänikin työelämän ja muun suhteen. Periaatteessa sen ei ole väliä, vaikka toinen olisi roskakuski, mutta en usko että roskakuskin kanssa olisin samalla aaltopituudella tavoitteiden ym suhteen.

Ja mitä omistusasuntoihin sun muihin tulee, asun itsekin vuokralla enkä ole muuttamassa kenenkään kanssa vuosikausiin yhteen, pärjään ilman autoa nytkin.. älytöntä, että joku oikeasti tuollaisten perusteella rakentaa parisuhdetta. Minä olen lempannut miehiä sen takia, kun nuo asiat ovat heille itselleen liian tärkeitä ja kuvittelevat että jokainen nainen on niitten perässä ja tuntuvat nauttivankin siitä, pönkittävät itsetuntoaan hienolla autolla.. Hieno auto on ihan ok, en toki laita vastaan jos sellainen on, ongelma siitä tulee sitten jos se on ihmiselle henki ja elämä.

Tärkeintä on, että mies tulee taloudellisesti hyvin toimeen, koska minä en todellakaan ala elättämään ketään siivelläeläjää. Enkä myöskään etsi itselleni elättäjää, koska tulen ihan hyvin toimeen. Alkoholin kans läträävää en myöskään katsele hetkeäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:
Tärkeintä on, että mies tulee taloudellisesti hyvin toimeen, koska minä en todellakaan ala elättämään ketään siivelläeläjää. Enkä myöskään etsi itselleni elättäjää, koska tulen ihan hyvin toimeen.

Niin.... mikä tarkoittaa taloudellisesti hyvin toimeentulevaa??? Ystäväni on sihteeri, joten palkka ei ole hänelläkään mikään kovin ihmeellinen.

Minulla periaatteena: 'mitä itse pystyn tarjoamaan, sitä haluan myös partneriltakin. Eli...en voi 'vaatia' korkeasti koulutettua,Mersulla ajavaa komistusta pimenevien iltojen ratoksi:_)
Mutta kylläkin esim urheilulliselle ja huumorintajuiselle miehelle olisi käyttöä (omaan itse em. ominaisuudet).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:
Tärkeintä on, että mies tulee taloudellisesti hyvin toimeen, koska minä en todellakaan ala elättämään ketään siivelläeläjää. Enkä myöskään etsi itselleni elättäjää, koska tulen ihan hyvin toimeen.

Niin.... mikä tarkoittaa taloudellisesti hyvin toimeentulevaa??? Ystäväni on sihteeri, joten palkka ei ole hänelläkään mikään kovin ihmeellinen.

Elikkä tarkoitan sillä just sitä, että ei pyydä multa rahaa lainaksi omiin kuluihinsa. Tai että jos tehdään ruokaostoksia tai muita vastaavia, etten minä ole se, joka maksaa joka kerta nämä. Pitää olla tasapuolista maksujen suhteen ja jos on selkeästi omia laskuja, niin ne maksetaan itse, eikä maksateta toisella.

a) Ei tarvitse olla lainkaan koulutusta, kunhan on työ, jossa viihtyy. Marinaa veemäisestä työstä en jaksa ruveta kuuntelemaan.
b) Ei tarvitse olla omistusasunto. Vuokra-asuntokin käy.
c) Palkan pitää olla sellainen, että sillä pystyy itsensä elättämään. Mä pystyn elättämään itseni ja lapseni omalla palkallani, joten mua ei tarvitse kenenkään miehen elättää, mutta en myöskään ala elättämään useampaa ihmistä kuin jo nyt teen.

Kun mä olin yh, ja tapasin ton mun nykyisen ukon, niin.... Se kävi pimeissä töissä välillä, ja nekin rahat meni kurkusta alas, asu vuokralla (ja sekin oli hilkulla saiko asua koska oli joskus aikoinaan jättänyt vuokria maksamatta) ulosottoja oli aika paljon muutenkin. On sitten pikkusen muuttunut siitä :D. Mutta siis ei todellakaan mulle ollut väliä tollasilla asioilla, tärkeintä se millainen on ihmisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
a) miehellä on tietty ammatti/koulutus
b) omistusasunto
c) hyvä palkka (?)

Tällainen galluppi tuli vaan mieleen, kun ollaan keskusteltu ystäväni (yh) kanssa hänen tapailemistaan miehistä. Hän on ehdottomasti sitä mieltä, että miehellä täytyy olla omistusasunto ja "tietyn" merkkinen (suht uusi) auto, mielellään tietysti vielä hyväpalkkainen. On lempannut sellaisia miehiä jotka ovat olleet hyviä/kunnollisia kaikinpuolin, mut sitten kun on selvinnyt ettei palkka olekaan kovin kummoinen niin kiinnostus lopahtaa...

No, katselen miehiä vasta kunhan kuopuskin omillaan. Ei tartte kuin itsensä elättää, aikuista en ala elättää. Asunto täytyy tietenkin olla koska meille en ota enkä itse muuta kenenkäänluo. Auto ihan se ja sama, pyörällä ajelen läpi vuoden vaikka korttikin on.

Yhteistyössä