V
vieras
Vieras
Me ollaan tänään lähdössä, ja merelle on luvattu 22m/sek tuulta, tai oikeestaan myrskyä... Hui!
Jos et lähtisi, niin miksi?
Jos et lähtisi, niin miksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja EN:Kerran olen ollut risteilyllä kun on ollut myrsky ja se oli aivan kamalaa.Se pahoinvointi oli hirveää ja sen jälkeen en ole käynyt risteilyllä (Hki-Tukholma).Rahat meni hukkaan....meillä oli vielä hytit (jotain c tai d-luokka) ihan siellä alhaalla,aattelin että apua jos tapahtuis jotain (alkoi mielikuvitus laukkaamaan,tuli Titanic ym mieleen,heh)
Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:Alkuperäinen kirjoittaja EN:Kerran olen ollut risteilyllä kun on ollut myrsky ja se oli aivan kamalaa.Se pahoinvointi oli hirveää ja sen jälkeen en ole käynyt risteilyllä (Hki-Tukholma).Rahat meni hukkaan....meillä oli vielä hytit (jotain c tai d-luokka) ihan siellä alhaalla,aattelin että apua jos tapahtuis jotain (alkoi mielikuvitus laukkaamaan,tuli Titanic ym mieleen,heh)
Meidän hytti sattui olemaan ylimmällä mahdollisella kannella ja siellä se keinuminen tuntui vielä enemmän...
Mä en enää ikinä mene risteilylle, sen verran vahva kammo jäi. Mä tyydyn vaan kylpylöihin tms.![]()