Jos olisit BB:ssä, millainen siellä olisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Minä olisin ihan kuolettavan tylsä, niin että katsojat nukahtaisivat. Olen kyllä puhelias ja iloinen, mutta en tee koskaan mitään yliampuvaa tai harkitsematonta. En juo koskaan niin paljon että itsekontrollini menee. Olisin kaikille mukava enkä puhuisi kenestäkään pahaa selän takana. Jos joku aukoisi minulle päätään, selvittäisin asian ko. henkilön kanssa puhumalla.

Mä olisin sellainen nurkassa nyhjöttävä tyyppi. Jokaista elettäni pidettäisiin teeskentelynä, mielistelynä tai vittuiluna. Jos joku aloittaisi keskustelun, he lopettaisivat sen myös pian, koska eivät pysyisi ajatusteni kelkassa tai pitäisivät minua tärkeilevänä tyyppinä. Ja minä olisin siellä nurkassa haluten vain kaikille hyvää.

[QUOTE="Maukka";21894346]Menisin sinne neitihomona, "Mooii, mä on Maukka, hauska tutustuu". Aamulla ärjyisin "Muroja pöytään saatana!!! Piä ämmä turpas kiinni!!![/QUOTE]

Kuulostat mielenkiintoiselta persoonalta. :-D

Heh, varmaan tässä mielenterveydessä epäilisin kaikkien vihaavan minua, puhuvan minusta pahaa ja juonivan minun selkänitakana. Ja koska ohjelma on mitä on ja sen formaatti rakentuu tietyille tavoitteille, se olisi tottakin ja se pahentaisi oloani. Olisin hermostunut, ahdistunut, vihamielinen, ärtynyt, itkuinen, hysteerinen, enkä olisi kovin joustava. Sitten kärsisin syyllisyydestä, kun en pidä joistan ihmisistä ja koska kaikkien kanssa täytyy tulla toimeen, enkä siihen kykene. Joten valvottuani sellaiset neljä yötä ilman silmäystäkään, alkaisin luultavasti näkemään harhoja ja olisin ensimmäinen BB-asukas, joka vietäisiin lepositeissä talosta vaivihkaa takaovesta.

Testing, testing. Eilen puhuttiin jotain(+), että jos harmailee samassa topikissa, johon on kirjoittanut, niin sen näkee nimimerkistä? En tiedä. Äh. Kokeillaan nostamalla tätä. Missäköhän se topikki on, kun en sitä tarkemmin ennättänyt tutkia palstan tökkiessä. P P harmaan