Jos olisi sun asiasi päättää pojallesi kumppani kun tämä on parikymppinen, niin kumman näistä neidoista valitsisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "trixie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"trixie"

Vieras
EERIKA 20v
? asuu suuressa sata vuotta vanhassa perintökartanossa järven rannalla
o kuuntelee jazzia ja klassista musiikkia
o samanlainen tukka kuin Marilyn Monroella
o pukeutuu 50-luvun tyylisesti
o aina punaista huulipunaa ja punaiset korkokengät
o käy päivittäin kaikenmaailman oopperoissa, baleteissa, teattereissa, museoissa, jazzklubeilla, cocktailtilaisuuksissa ja tanssiaisissa
o rakastaa kalliita koruja, kalliita parfyymeja ja kalliita iltapukuja
o rakastaa yli kaiken samppanjaa ja naukkailee sitä joka välissä
o järjestää kartanossaan aika ajoin ”seurapiirinuorille” kaikenlaisia cocktailtilaisuuksia, tanssiaisia ja juhlia joissa on elävä orkesteri paikalla, kristallikruunut katossa ja hauskoja seuraleikkejä aina tuolileikistä tiputanssiin
o ajelee aina perjantai-iltaisin pitkin Helsingin katuja kultaisella limusiinilla ja heittelee auton ikkunasta viidensadan euron seteleitä satunnaisille ohikulkijoille
? luonteeltaan seurallinen, ilopilleri, höpöttäjä, innostunut, lapsenomainen, hymyhuuli, seikkailija, hienostunut, elämäniloinen, pinnallinen, välitön, kevytmielinen, utelias…

ANNIKA 20v
o asuu pienessä mökin tapaisessa keskellä kuusimetsää
o kuuntelee rauhallista lounge- ja hissimusiikkia
o pitkä värjäämätön ja malliton tukka yltää lantiolle asti
o kävelee aina paljain jaloin ja käyttää maahan asti yltäviä maksihameita
o ei meikkaa eikä ole kovinkaan kiinnostunut ulkonäöstään tai muodista
o halailee puita ja juo sadevettä kastelukannusta
o viettää aikaansa metsässä, meren äärellä, kirkossa ja kirjastoissa
o kiinnostunut enkeleistä, henkisestä kasvusta, jälleensyntymisestä, energioista ja meditoinnista
o lukee persoonallisuuspsykologiaan liittyviä kirjoja
o kiipeilee puissa, heittelee kärrynpyöriä kadulla ja laulaa hengellisiä lauluja kaupan kassalle
o luonteeltaan empaattinen, äidillinen, vakaa, rauhallinen, tyyni, lämmin, hidas, syvällinen, tulevaisuuteen suuntautunut, haaveilija…

Tai kummasta uskot oman poikasi olevan enemmän kiinnostunut? :D

Alkuperäinen kirjoittaja sama kyselijä;26855195:
TAAS tämä tyyppi, joka kyselee tällaisia? Miksi, oi miksi? Mitä saat tästä?

Mikä näissä keskusteluissa ärsyttää? :) Tajuatko YHTÄÄN että musta nyt vaan on superhauskaa LUODA fiktiivisiä henkilöitä ja keksiä heille kaikenlaisia kohtaloita ja ominaisuuksia? Tällä hetkellä mulla on käynnissä projekti jossa suunnittelen kahta erilaista naisarkkityyppiä: Toinen rakastaa samppanjaa, toinen cocktaileja. Toinen käy oopperassa, toinen on enemmän yökerhotyyppi. Toinen on klassinen femme fatale, toinen porvaripissis....

Valaisiko? :) En mä vaan voi laittaa niitä tänne silleen ilman syytä, vaan mun täytyy ikään kuin "naamioida" noi henkilöhahmot tollaisen otsikon alle. En voi vain laittaa että "Katsokaa, keksin tällaset hahmot!" Ja sitten kaikki on silleen että "OK, just?" Vaan toi tapa on paljon hauskempaa.

[QUOTE="a.p";26882982]Haluaisin ihan keltä vaan vastauksen tohon mun viestiin numero 16![/QUOTE]
Minua ei ärsytä mikään. En olisi edes vastannut aloituksesi gallupiin, jo olisi ärsyttänyt.

Trixie, olet huonossa paikassa kyselemässä.

Täällä naiset haluaa pojalleen kioskiromaaneja lukevan, Big Brotheria katselevan lähihoitajan, jolla on tummanpunaiseksi värjätty tukka ja pari mustasukkaista exää. Sellaisen miniän kanssa nämä naiset tuntisivat maagista vetovoimaa ja samankaltaisuutta.

[QUOTE="a.p";26882861]Mikä näissä keskusteluissa ärsyttää? :) Tajuatko YHTÄÄN että musta nyt vaan on superhauskaa LUODA fiktiivisiä henkilöitä ja keksiä heille kaikenlaisia kohtaloita ja ominaisuuksia? Tällä hetkellä mulla on käynnissä projekti jossa suunnittelen kahta erilaista naisarkkityyppiä: Toinen rakastaa samppanjaa, toinen cocktaileja. Toinen käy oopperassa, toinen on enemmän yökerhotyyppi. Toinen on klassinen femme fatale, toinen porvaripissis....

Valaisiko? :) En mä vaan voi laittaa niitä tänne silleen ilman syytä, vaan mun täytyy ikään kuin "naamioida" noi henkilöhahmot tollaisen otsikon alle. En voi vain laittaa että "Katsokaa, keksin tällaset hahmot!" Ja sitten kaikki on silleen että "OK, just?" Vaan toi tapa on paljon hauskempaa.[/QUOTE]

No mun mielestä on tyhmää, että nää olikin jotain keksittyjä vaihtoehtoja. Paljon kivempaa olisi vastata, jos kyseessä olisi tositilanne.

no ap kumpi haluasit itse olla?

Toi ykkönen on klassinen kioskikirjallisuuden hahmo.
Toinen on taas esikoiskirjailijan toisen (julkaisemattomaksi jäävän) romaanin hahmo... irl tyyppi joutuis masennuksen takia työkyvyttömyyseläkkeelle alle 25-vuotiaana.

Yhteistyössä