Jos olisi palstan riivinrautanaisten kokoontumisajot, niin mitä te tekisitte siellä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Montakos kertaa vielä valehtelet että ’sivuutat’ kaikki inhokkimustiesi viestit?

Onnittelut! Viet pian valehtelumestaruuden jopa Trumpilta
Olen monta kertaa maininnut käyneeni joskus tehokkaan lukemisen kurssin.
Tänään käyn hakemassa kirjastosta tiiliskivikirjan. Luin kirjan lukeneiden nettiarvostelut kirjasta. Joku kirjoitti lukeneensa kirjan neljässä päivässä.
Tietenkin tälle palstalle tullessani olin törmäyskurssilla kaltaistesi sekojen kanssa.
Olen nyt oppinut palstan ”liikennesäännöt”. Tällä palstalla on hurjempi meno kuin
jonkin alikehittyneen maan markkinatorilla. Puolensa saa pitää ja pitää huivistaan kiinni kuten Tatjana Aki Kaurismäen elokuvassa.
En saastuta mieltäni ”siementäjän” ja monen muu ankeuttajan tuotannoilla.
Maailma on täynnä laadukasta , hyvää luettavaa ja katsottavaa. Luin aikoinaan paljon lapsilleni satukirjoja. Olemme todenneet, etteivät kotimaiset satukirjat ole kovin kummoisia. Vain joku niistä kelpuutetaan lastenlasteni luettaviksi suomen kielitaidon ylläpitämiseksi.
Jos olisitte siivosti, moni Suomeen kotoutuva käyttäisi tätäkin palstaa suomen kielen opettelemiseen. Kielitaidon ylläpito on jatkuvaa puuhaa. Tositilanteissa sanat eivät palaudu mieleen, jos niitä ei toista ja käytä arjessaan.
 

Yhteistyössä