Jos olisi pakko valita, kumman ottaisit asumaan teille kuukaudeksi anoppisi vai äitisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minä ottaisin anopin. Vaikka äitini on mulle rakkaampi ja tärkeämpi, niin en kestäisi asua äidin kanssa kahta päivääkään.
Äitini hössöttää liikaa, sillä on pakonomainen tarve siivota, tehdä kokoajan jotakin. Vaatii samaa muiltakin ja motkottaa, jos toiset ei vouhkaa kuten hän. Se myös puhuu liikaa ja puuttuu liikaa toisten asioihin.
Anoppi ei välitä siivoamisesta, ei pälätä eikä voohota mistään. Eikä vaadi jatkuvaa seuranpitoakaan.
Tosin anoppi ei varmaan siivoaisi meillä yhtään. Jos äitini asuisi täällä niin joka paikka kiiltäisi, mutta mieluummin vähemmän siivoamista jos se tarkoittaisi myös vähemmän siivoamisesta stressaamista :D

Ihan sama, ei olisi herkkua se kuukausi kumminkaan. Tai no ehkä kuitenkin äitini. Molempien kanssa olen ok väleissä mutta jossain se kanssakäymisen raja menee mikä luontevasti sujuu.

Äitini ihan ehdottomasti.
Anoppi jos täällä olis niin mä en kestäis viikonloppua pidempään.
Ovat apen kanssa majailleet joskus joulun tienoilla pari päivää meillä ja huhhuh, se on aika kaameeta.
Äitin kanssa mä pärjään, se olis mun psykologi ja taloudenhoitaja, lastenhoitaja ja parisuhdeterapeutti samalla.

Oman äitini kanssa saataisiin tappelu hyvin nopeasti aikaiseksi, ollaan liian samanlaisia. Ihan hyvässä väleissä ollaan, mutta parempi ettei asuta saman katon alla :) Exän äidin kanssa myös ollaan hyvissä väleissä, mutta ollaan niin erilaisia, että parempi että asutaan eri osoitteissa :)

Njaa. Kumpi tahansa kelpaisi. Nykyään näen äitiä niin harvoin, että hänet ottaisin tosi mielelläni. Omassa äitissä on sekin näppärää, että hänet on paljon helpompi nakittaa hoitamaan hommia, eikä hänen kokkausintoaan latista edes kaikki mun ruokarajoitteet ja ruokaoikut :) Mutta ei mulla hirttäisi kiinni anopinkaan kanssa.

Viikon kerrallaan meidän vanhemmat yleensä ovat kerrallaan kylässä. Isi ja sen vaimo on sikäli kaikkein "hankalimmat", että ovat toooosi paljon siistimpiä ihmisiä kuin me ja hävettää ja stressaa sitten kun kämppä on ihan kaaos koko ajan, vaikka kyllä mä tiedän ettei se niitä täällä sillain haittaa.

Meillä asuu tällä hetkellä meidän äiti. Kaksi viikkoa takana ja kolme vielä edessä! Erosivat isäni kanssa ja äiti saa uuden asunnon vasta 1.4.

Ihan hyvin on sujunut.

Ehdottomasti äitini. Myös mieheni ottaisi minun äitini omansa sijasta. Anoppi on niin kova puhumaan ja hössöttämään kaikkea turhaa ettei hänen kanssaan kestä samassa huoneessa muutamaa tuntia pidempään.

Ehdottomasti anopin. Oma äitini on kranttu ruuan suhteen enkä jaksaisi katsella sellaista nyrpistelyä. Äitini heittäytyisi muutenkin passattavaksi. Välit on kumpaankin loistavat ja rakkaita ovat molemmat.

No joo, karsea ajatus kumpi tahansa. Varmaan anopin, ehkä vähemmän hulluksi tekisi tuon kuukauden aikana. Molemmat kyllä ihan rakkaita ihmisiä, mutta liika on liikaa.

Molemmat hyvä vaihtoehto mutta varmaan siltikin äidin. Anopilla on vähän alkkisongelmia, vaikkakin kuiva kausi nyt menossa, mutta kun ei koskaan tiedä milloin retkahtaa taas.

Yhteistyössä