jos olet poistattanut kynsien geelaukset ammattilaisella,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
niin onko oma kynsi alla pysynyt ihan hyvässä kunnossa?? vai onko vaurioitunut geelaamisesta? mun omat kynnet on nyt ihan järjettömän hyväs kunnos mut geelejä tekis mieli kesän juhliin.. mietin vaan raaskinko pilata omiani siellä geelin alla...

mulla ei kyllä oo menny todellakaan lötköksi :)
aina annan kynnen huilata tovin ennenkuin laitatan uudet.
ei niitä geelauksia smemosella voimalla viilata pois et oma kynsi kärsii.

mulla on siis kynnet aina huolto-huolto-pois-tauko-laitto-huolto-huolto jne.
Ekalla kerralla muistan miten otin neutraalia kimallusta, seur kerralla oliki jo pinkki :D

Mie yritän nyt kasvattaa omaa kynttä hieman et laittas omaan kynteen geelin ilman tippejä :)

Kun laitetaan rakennekynnet (geeli), niin aina omaa kynttä viilataan vähän karkeaksi, jotta tippi ja geelimassa pysyy kiinni. Tämän vuoksi oma kynsi geelien poiston jälkeen tuntuu hauraammalta kuin ennen rakennekynsiä.
Kun geelimassa poistetaan, ei omaa kynttä saa viilata rajusti.
Sitten vaan hoitava "lakka" päälle, niin eiköhän ne nopeasti entiselleen kasva.

Ei mennyt pilalle. Mulla oli geelit jotain puoli vuotta. Poisto tapahtuu tietenkin viilaamalla, joten väistämättä siinä menee hiukan omaa kynttä ohuemmaksi. PArissa viikossa oli normaalit, ohjeiden mukaan pidin käsiä mahd. suojassa, eli kumihanskat tiskatessa, käsineet ulkona jne (oli talvi). Koko ajan pidin lakkaa päällä. Nykyään kynnet on paremmat kuin ennen geelejä, kun geelaus ikäänkuin "kasvatti" kynttä, siis sitä osaa mikä on sormessa, kynnet on myös pyöreämmät entisten lättänöiden sijaan.

Rohkeesti vaan ;)

noh, parikymppiä nyt laitoin heidän kauppaansa, jos saisin pikaisesti :D tavoitteena tämmöset:
http://1.bp.blogspot.com/_wRCFoCT0hgw/S459KKPocCI/AAAAAAAABCM/EcudEtEBneI/S1600-R/controlfreak2.jpg

Bio skulpturella (tuli varmasti väärin kirjoitettua) oma kynsi ei vaurioitu, koska geelaus on "pehmeää" verrattuna toisten merkkien juttuihin. Näin ainakin serkkuni selitti, ja se on manikyristi ammatiltaan.

EDIT: nää on mun ekat kynnet, ja kuulemman geelaus poistetaan sellaisella erillisellä aineella, eikä pitäisi lainkaan viilailla, jos ymmärsin serkun puheet oikein.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä