Jos oisit onnellisessa parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ja sulle tarjottais rahaa seksistä, mistä summasta suostuisit? Ajatellen, että tää tarjoaja on sun mielestä haluttava jne.

Entäs jos puhuisit sun miehelle aiheesta niin oisko joku summa, millä hän suostuis, että sä saisit "luvan" seksin harrastamiseen toisen kanssa?

En ole niin rahan perään, että harrastaisin seksiä rahasta ollessani parisuhteessa. Eli sellaista summaa ei ole.

Jos olisin sinkku, voisin ehkä harkitakin, mutta silloinkin aloite lähtisi siitä, että olisin itse kiinnostunut tienaamaan tuolla eikä sillä, että joku seksinhimoinen tulee kysymään hintaa.

Musta vapaaehtoisuuteen perustuva prostituutio on ihan ok, mutta omaan elämääni se ei sovi nyt eikä varmaankaan tulevaisuudessakaan. Onneksi on hyvä ammatti, niin ei tarvii harkitakaan.

^ Ja tuossa miljoonassa olisi se ongelma, että sen lisäksi, että kokisi leimaantuneensa seksin vuoksi, leimaantuisi myös rahojensa vuoksi. Eiköhän se olisi turhan monta isoa muutosta yhden ihmisen psyykelle kerralla.

En itse asiassa usko, että kovin moni tekisi sitä miljoonastakaan. Useimmat lienevät valmiita pettämään ennemmin vaikka himojensa tähden kuin rahan takia.

En usko, että lähtisin rahsat sitä kenenkään kanssa tekemään, oli sitten haluttava mies tai ei! En kanssa vois omaa miestäni silmiin katsoa. Ja tuskinpa hänkään antais mistään summasta minun käysä tuollaista tekemässä...

Aloin oikein ajatella asiaa.. siis siltä kannalta, että olisiko kukaan nainen sen arvoinen, että siitä joku maksais tuhansia tai kymmeniä tuhansia? Tuskin. Ja mitä sen pitäis sitten sisältää jos joku sulle maksais? Muutamalla satasella saa kivan viikonlopun, muutamalla tuhannella ulkomaanmatkan, kymppitonnilla jo vaikkapa remontin, vai olisinko purjeveneen arvoinen 50 000 -70 000 niin sais valita ihan sellaisen paatin kuin itse haluaa. Loppujen lopuks, sehän on yks pillu vaan, ilmaiseks sitä pitää antaa eikä siitä kunnon miehet maksa!

Mitäs luulette, paljonko miehenne määräisi hinnaksenne kerrasta? :D Voisi tulla ylläri. Jos kieltäytyisitte miljoonasta rakkauden nimissä, niin miehenne pitäisi teitä aivan tyhminä.

[QUOTE="vieras";21898909]Mitäs luulette, paljonko miehenne määräisi hinnaksenne kerrasta? :D Voisi tulla ylläri. Jos kieltäytyisitte miljoonasta rakkauden nimissä, niin miehenne pitäisi teitä aivan tyhminä.[/QUOTE]

No enpä arvostaasi paljon miestä joka olisi valmis antamaan puolisonsa toisen pantavaksi, rahasta tai ilman.

Me ollaan miehen kanssa puhuttu, et vois kokeilla seksissä semmosta kolmatta osapuolta. se olis vaan seksiä, eikä vaikuttas suhteeseen milläänlailla. Joten siihen pohjautuen voisin kuvitella harrastavani myös yksin seksiä jonkun kanssa, mutta summan tarvitsis olla kyl aika iso. Ja mä uskon siihen, et silloin seksi olis vain seksiä, ei muuta, eikä aiheuttas ongelmia tulevaisuudessa.

Tosin tioedä häntä sit käytännössä... :D Helppohan se näin on aatella. Toisaalta, en pystys ees harrastaan seksiä tuntemattoman kanssa, ainakaan mitenkään vapautuneesti, joten tuskimpa ulle siitä rahaa ees tarjottas... :D

Mies sano että se antais mulle vapauden päättää itse että mistä summasta antaisin. Ainoastaan pitäs sopia säännöistä ensin miehen kanssa. Miljoonasta saisin ainakin antaa, jos itse vaan haluaisin, mutta vain yhden kerran miehen suostumuksella. Ja siitä pitäis tehdä sopimus ettei enää toisesta miljoonasta tultais vonkumaan. Ja ehdottomasti pitäs käyttää kortsua. Tai sitten pitäs olla puhtaat paperit ihan varmana. Ja kaikki olisi sovittava etukäteen ettei tulis enää jälkipuinteja.

Mies kysy samaa toisinpäin...kyllä se mun puolesta sais antaa jollekin, etenkin jos mä hyötyisin siitä taloudellisesti. Kunhan tosiaan ei tois mitään tauteja sitten ekstrana.

No varmaan 100 000:sta, mutta en ilman miehen lupaa. Huumorilla se otettais. :) Ja sit naurettais rikkaina partaamme. Ja huom, meistä 100 000 euroa todella tekisi rikkaita verrattuna nykytilanteeseen.

Koska minun onnellinen parisuhteeni olisi aseksuaalinen, Sherlockilla tuskin olisi mitään sitä vastaan, jos Watson kävisi tienaamassa rahaa seikkailuja varten vain makaamalla vähän aikaa paikallaan.

En mistään hinnasta. Raha ei tuo onnea, eikä satunnaisseksi. Eikä moinen kylläkään kuulu moraalini mukaiseen käyttäytymiseen ja muiden kunnioittamiseen laisinkaan. Vähiten itsensä kunnioittamiseen.

En mistään. Miksi suostuisin? Tässä maailmassa on miljoonat eri mahdollisuudet hankkia rahaa sitä tarvitessa. Enkä ole vieläkään törmännyt yhteenkään haluttavaan mieheen omani jälkeen.

Ei tässä ollut haluttavuudesta kyse, vaan hinnasta. Mä en ollenkaan usko etteikö kaikille olisi hinta. Jos sinulle ei muka olisi, niin varmasti ainakin rakas miehesi sanoisi kolmen millin tarjoukseen. Anna palaa! :D

[QUOTE="vieras";21899753]Ei tässä ollut haluttavuudesta kyse, vaan hinnasta. Mä en ollenkaan usko etteikö kaikille olisi hinta. Jos sinulle ei muka olisi, niin varmasti ainakin rakas miehesi sanoisi kolmen millin tarjoukseen. Anna palaa! :D[/QUOTE]

Jos mulle oma puoliso sanoisi noin tosissaan, niin taitaisi olla pian entinen puoliso.

[QUOTE="vieras";21899753]Ei tässä ollut haluttavuudesta kyse, vaan hinnasta. Mä en ollenkaan usko etteikö kaikille olisi hinta. Jos sinulle ei muka olisi, niin varmasti ainakin rakas miehesi sanoisi kolmen millin tarjoukseen. Anna palaa! :D[/QUOTE]

Ei mikään summa tee kenestäkään haluttavaa. Eikä mun mieskään ole onneksi niin materialisti, että myisi mut.

Yhteistyössä