jos nyt tulisit raskaaksi, niin kumpaa toivoisit?

  • Viestiketjun aloittaja Melissa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla on tyttö ja poika ennestään, poikaa toivoisin jos raskautuisin. En osaa sanoa kumpi on helpompi, molemmissa on ne omat hyvät ja "huonot" puolet. Pojan kanssa meillä vaan hieman paremmin henkilökemiat alusta asti on pelanneet ja poikien maailma on tutumpi ja kiehtovampi vaikka tyttökin on ihana.
 
öö
Tyttöä, koska siitä olisi edelliselle lapselle enemmän seuraa. Vaikka useimmiten tytöillä on kyllä rasittava uhmaikä, pojat siinä helpompia. Toki kumpi vaan olisi tervetullut. Ei tarvitse olla edes terve, eipä sitä sairasta lasta voi palauttakaan.

En ole kuitenkaan tulossa raskaaksi, joten turha pohtia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Poikaa,mutta ihan sama,kunhan olisi terve.
Mie en ole koskaan tajunnut mitä tekemistä terveydellä on sukupuolen kanssa???? Aina kun joltain kysytään kumpaa toivoo, ei ihmiset uskalla vastata, vaan täytyy sanoa kunhan on terve. Hittolainen, ei kai kukaan sairautta lapselleen toivo? Ja mitä hiton tekemistä sillä on sukupuolen kanssa??!!?? Sori tää purkaus..

Ja vastaus on tyttö.
 
noona
ihan sama, en ole edes raskaaksi asti onnistunut tässä kuukausien vieriessä tulla. Oikeesti tajuaa mikä lottovoitto on edes tulla raskaaksi... Kaksi maailman ihaninta lasta on , ja lisää saisi tulla mutta kun ei niin ei
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Poikaa,mutta ihan sama,kunhan olisi terve.
Mie en ole koskaan tajunnut mitä tekemistä terveydellä on sukupuolen kanssa???? Aina kun joltain kysytään kumpaa toivoo, ei ihmiset uskalla vastata, vaan täytyy sanoa kunhan on terve. Hittolainen, ei kai kukaan sairautta lapselleen toivo? Ja mitä hiton tekemistä sillä on sukupuolen kanssa??!!?? Sori tää purkaus..

Ja vastaus on tyttö.
samaa mäkin oon miettiny. aina sanotaaan "sukupuolella ei väliä KUNHAN on terve", mutta mitä sit jos se ei ookkaan terve?
 
Hmmm, kumpi tahansa kelpaisi kyllä meille mutta jos meidän tytöiltä kysytään niin ne sanois että poika =) koska sit olisi molempia kaksi, tyttöjä olis sit muka liikaa jos tulisi joskus vielä tyttö :D ja onpa ne sitä aina välillä kyselleetkin, että tuleeko meille vielä vauvaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Toivottavasti raskaudun kesällä.. Ja tavallaan toivon tyttöä , koska poika jo on. Toisaalta viehättää vahvasti ajatus kahdesta pojasta! Poikalapsessa on jotakin joka sopii mun luonteeseen ja saa mut huokaisemaan helpotuksesta. Tyttö taas... Toivon ehkä tyttöä pinnallisemmista syistä.
Sä kiteytit juurikin mun omat ajatukset:)Juuri näin ajattelen kahden pojan äitinä-lisää ei tulossa ole lapsia.
 

Yhteistyössä