Jos nyt tililläsi olisi yli 3000 euroa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Xania
No en todellakaan. Maksaisin osamaksulla ostetun läppärin pois ja vielä jäisikin rahaa ihan kivasti. Säästäisin osan tyttören vanhojentanssimekkoon ja loput menisi ihan elämiseen vähitellen.
 
vierailija
Mun tilillä on aina vähintään tuon verran, enkä käy ravintolassa juur koskaan, enkä ainakaan pikaruualla. Saan palkkaa 2100e/kk, ja mies suunnilleen saman, sillä elää lapsiperhe ihan mukavasti, mutta on hyvä olla muutama tonni hätävarana jos jotain yllättävää sattuu.
 
vierailija
Jos mulla sellanen määrä olis, niin se olis todennäköisesti siellä säästössä jotakin isompaa varten. Eli enhän mä nyt sitä sit tuhlais mihinkään mäkkiin tai heseen, vaan jatkaisin säästämistä tavoitteen saavuttamiseksi.
 
Velkainen
Maksaisin ulosotosta pois 1600 euron velan ja sitten olisin kuivilla. Toki näin töissä käyvänä saan velat pian maksuun ja sitten jääkin enemmän rahaa käteen ja pystyn säästämään. Pian on kovat oppirahat maksettu omasta tyhmyydestä. Onneksi on mies joka luottaa muhun ja osti omiin nimiinsä esim. mun auton jonka mä sitten maksoin. Halpa vanha auto, mutta tarpeellinen. Vakuutukset, verot ja bensat maksan mä. Lapsi tarvitsi lukioon läppärin ja se otettiin osamaksulla miehen nimiin vaikka lapsi ei miehen olekaan. Paljon olen tehnyt ylitöitä ja vuosiansiot on useita tonneja enemmän kuin normaalisti tällä alalla ja siksi olenkin saanut hyvin maksettua ulosottoon.
 

Yhteistyössä