Jos nyt saisit tehdä kylpyhuoneen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suunnitelmat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sellainen ammeen tasalta lähtevä riittävän iso ikkuna olisi hieno. Niin, että maatessakin kunnolla näkee ulos. Ja ammeen laittaisin sellaisen, että on kaakeloitu ympäriltä ja helppo puhdistaa, myös se seinän välinen rako.

Ei varmaan amme vaatisikaan sitä ikkunaa, kylppäri nyt vaan on mukavampi ikkunalla :) Mä laittaisin jonkun kivan pikkuikkuna, ehkä sellasen korkean ja kapean johonkin reunaan. Ei suoraan ammeen alle.

[QUOTE="vieras";25866940]Sellainen ammeen tasalta lähtevä riittävän iso ikkuna olisi hieno. Niin, että maatessakin kunnolla näkee ulos. Ja ammeen laittaisin sellaisen, että on kaakeloitu ympäriltä ja helppo puhdistaa, myös se seinän välinen rako.[/QUOTE]
Tosin siihen pitäisi keksiä sitten jotakin, että ikkuna ei mene vedestä pilalle. Ei kyllä jalkopäässä vähän matkan päässä oleva ikkuna olisikin paras.

[QUOTE="vieras";25866940]Sellainen ammeen tasalta lähtevä riittävän iso ikkuna olisi hieno. Niin, että maatessakin kunnolla näkee ulos. Ja ammeen laittaisin sellaisen, että on kaakeloitu ympäriltä ja helppo puhdistaa, myös se seinän välinen rako.[/QUOTE]

Näin minä olen ajatellut, enkä pääse tästä ajatuksesta eroon, mutta mies ei ole lämmennyt vielä tälle..
Täytyy siis miettiä eri vaihtoehtoja jos tulis uusia näkemyksiä, mutta näin olis MUN MIELESTÄ hyvä ;)

Yhteistyössä