ihan ok...mut mä en tykkää väristä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
sulla on ihan perhanan hyvä maku autojen suhteen!!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ihan ok???? toi on harvinaisuus jota ei vaan saa ostettua! niitä ei olun perinkään muistaakseni valmistettu ku tuhat. ja tolla on voitettu maailmanmestaruus vuonna... vuonna... ehkä -65? ja siinä voi parhaimmillaan olla yli 700 hevosvoimaa jos sitä virittää. uiiiih, naisessa on vikaa jos ei housut kostu ku ajatteleeki tätä autoa!!Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:ihan ok...mut mä en tykkää väristä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Ahaa, täällä sit viallinen. Minusta kyllä miehen housuissa vikaa jos pitää tollanen olla...Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:ihan ok???? toi on harvinaisuus jota ei vaan saa ostettua! niitä ei olun perinkään muistaakseni valmistettu ku tuhat. ja tolla on voitettu maailmanmestaruus vuonna... vuonna... ehkä -65? ja siinä voi parhaimmillaan olla yli 700 hevosvoimaa jos sitä virittää. uiiiih, naisessa on vikaa jos ei housut kostu ku ajatteleeki tätä autoa!!Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:ihan ok...mut mä en tykkää väristä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
onneks mä en ole mies, joten mun housut on kaikin puolin kunnossa. sekä sun, että mun määritelmien mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ahaa, täällä sit viallinen. Minusta kyllä miehen housuissa vikaa jos pitää tollanen olla...Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:ihan ok???? toi on harvinaisuus jota ei vaan saa ostettua! niitä ei olun perinkään muistaakseni valmistettu ku tuhat. ja tolla on voitettu maailmanmestaruus vuonna... vuonna... ehkä -65? ja siinä voi parhaimmillaan olla yli 700 hevosvoimaa jos sitä virittää. uiiiih, naisessa on vikaa jos ei housut kostu ku ajatteleeki tätä autoa!!Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:ihan ok...mut mä en tykkää väristä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
:flower: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:sulla on ihan perhanan hyvä maku autojen suhteen!!Alkuperäinen kirjoittaja päätön: