Jos nyt ostaisit auton, minkä auton ostaisit?

Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ihan ok...mut mä en tykkää väristä :xmas: :whistle:
ihan ok???? toi on harvinaisuus jota ei vaan saa ostettua! niitä ei olun perinkään muistaakseni valmistettu ku tuhat. ja tolla on voitettu maailmanmestaruus vuonna... vuonna... ehkä -65? ja siinä voi parhaimmillaan olla yli 700 hevosvoimaa jos sitä virittää. uiiiih, naisessa on vikaa jos ei housut kostu ku ajatteleeki tätä autoa!! :D

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
ihan ok???? toi on harvinaisuus jota ei vaan saa ostettua! niitä ei olun perinkään muistaakseni valmistettu ku tuhat. ja tolla on voitettu maailmanmestaruus vuonna... vuonna... ehkä -65? ja siinä voi parhaimmillaan olla yli 700 hevosvoimaa jos sitä virittää. uiiiih, naisessa on vikaa jos ei housut kostu ku ajatteleeki tätä autoa!! :D
Ahaa, täällä sit viallinen. Minusta kyllä miehen housuissa vikaa jos pitää tollanen olla...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
Ahaa, täällä sit viallinen. Minusta kyllä miehen housuissa vikaa jos pitää tollanen olla...
onneks mä en ole mies, joten mun housut on kaikin puolin kunnossa. sekä sun, että mun määritelmien mukaan.
:saint:

Tottakai!
Alfa Romeo! Joku ihana pikkupöksyjen kastelija :D. (Seuraavaksi pitäisi tulla linkki kuvaan, katsotaan onnistuuko)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6e/Alfa_Romeo_159.jpg/160px-Alfa_Romeo_159.jpg

Yhteistyössä