Jos nostan kaikki rahani ja lopetan tilin... (TTT-asiaa)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Siis toisesta pankista nostaisin rahat (n. 7000€) ja veisin tiliotteet sossuun yleensä käyttämästäni pankista.
Nuo kakkospankin rahat ei kuulu sossulle mitenkään (rempparahoja), mutta näkeekö ne kyylät jostain, että olen lopettanut sen tilin ja paljonko nostin sieltä?
 
"Eee"
Miten niin rempparahat ei kuulu sossulle? :D Siis sun mielestä sulla on oikeus käyttää omat rahat remppaan ja maksattaa sun eläminen meillä muilla? :D Mitäs sanoisit siihen, jos mun mielestä mulla olis oikeus käyttää mun rahat silikonitisseihin, hiustenpidennyksiin ja rakennekynsiin ja maksattaa sitten eläminen teillä muilla?
 
Lzöxfö
Ei ne anna sulle rahaa jos on noin paljon jollain tilillä. Tt tuki on viimesijainen, ensin käytetään ja myydään kaikki muu.

Jopa auton joutuu myymään. Selitys pitää viedä, kahden autoliikkeen arvio.
 
toimii hyvin!
Ei ne näe. Itse haen sossusta rahaa. Tuet menee yhdelle tilille ja sitä esittelen sossussa. Luonnollisesti se tili on aina käytännössä tyhjä, eli tukia ropisee. Toisella tilillä on säästöjä, mutta siitä en sossussa kerro, tietenkään. Mitä mun säästöt sossulle kuuluu.
 
"Ellu"
Saakohan sossusta uuden jääkaapin rikkimenneen tilalle? Tai remppamiehet korjaan talon rikkinäisen katon? Tai uuden vesiboilerin?

Ei varmaan. Eli pidä rempparahat itselläsi. Jos et ole ikinä kertonut tilistä sossuun niin ei ne siitä tietää saa elleivät huonon säkän sattuessa soita juuri siihen pankkiin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lzöxfö;26741781:
Ei ne anna sulle rahaa jos on noin paljon jollain tilillä. Tt tuki on viimesijainen, ensin käytetään ja myydään kaikki muu.

Jopa auton joutuu myymään. Selitys pitää viedä, kahden autoliikkeen arvio.
Ei me kyllä jouduttu.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lzöxfö;26741781:
Ei ne anna sulle rahaa jos on noin paljon jollain tilillä. Tt tuki on viimesijainen, ensin käytetään ja myydään kaikki muu.

Jopa auton joutuu myymään. Selitys pitää viedä, kahden autoliikkeen arvio.
Aloittajahan tyhjentäisi sen ja veisi vaan toisen tilin tilitapahtumat.
 
Suudid
[QUOTE="vieras";26741795]Ei me kyllä jouduttu.[/QUOTE]

No teillä ei sit oo auto tarpeeks arvokas, ellei sitä halua myydä (esim 6000 auto) niin vähentävät jonkun summan vaan)
 
"Ellu"
On mullakin rahaa kotona säästössä viitisen sataa euroa jotka olen toimeentulotuesta säästänyt. En ole ryypännyt tavallisen palstamamman tapaan kaikkia joten nyt pitäisi sitten olla ottamatta sossusta sitä mitä minulle kuuluu?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26741800]Aloittajahan tyhjentäisi sen ja veisi vaan toisen tilin tilitapahtumat.[/QUOTE]

Miksi se tili pitää ylipäätään tyhjentää ja lopettaa jos siitä ei aio sossussa mainita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lzöxfö;26741781:
Ei ne anna sulle rahaa jos on noin paljon jollain tilillä. Tt tuki on viimesijainen, ensin käytetään ja myydään kaikki muu.

Jopa auton joutuu myymään. Selitys pitää viedä, kahden autoliikkeen arvio.
Eikä joudu. Sen kuluja ei vaan huoimioida missään.
 
"aloittaja"
Minä nyt vaan tarviin ne rahat remppaan! Putkiremontti tulossa ja sitä en millään pysty maksamaan. Siispä kämppä kuosiin ja myyntiin. Tämmösenä sitä ei kukaan osta ja tuskin sossukaan mua avittaa (eikä Kela) putkirempan myötä kasvavassa yhtiövastikkeessa?!
Veneen alleko siis?
 

Yhteistyössä