jos noita iltasanomien terveysjuttuja noudattais

vierailija
mulla on päinvastainen ongelma. pitäs osata mennä aikaisemmin kuin mitä menen. menen sitten vasta kun on ihan ihan pakko.
 
Mä joudun ravata, kun joutuu mun kohdalla tekemään hoitosuunnitelmia ja julkisella ei osata kunnolla mua auttaa. Olen vammautunut koko lantion alueelta, eli kaikki mitä lantiolla on, on vammautunut ja vammat ulottuu alaselkään jossa muutama nikama väli on puristunut kasaan, Si-nivelet vaurioitunut, lonkat nousee alimpiin kylkiluihin asti, lonkkien harjanteet työntävät alimpia kylkiluita ylöspäin ja kylkiluut vääntyy ja taipuu toistensa alle. Uumaa ei ole juurikaan enää jäljellä, koska kroppa tipahtanut kasaan ja kun on tippunut niin aiheuttanut kudos ja hermovaurioita, alavatsalla molemmin puolin hermovaurioita pieleen menneestä leikkauksesta. Lääkäreistä tein välityksen ja tein vielä kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle. Lääkärit pääsivät kuin koirat veräjästä. Mulla on sairauksia ja yhdestä sairaudesta vielä lisää epäilys menossa ja odottelen aikaa perinnöllisyyspolille. Nuo sairaudet yhdessä vammojen kanssa on tehnyt mun tilanteesta huonon. Liikkuminen on vaivalloista, kivuliasta, vaikeaa ja hidasta. Rollaattorin määräsi oma lääkärini vaikka sanoin, etten tarvitse ehkä ihan vielä. Sanoi, että herra jumala sun kanssa, kyllä tarviit, kun et meinaa kyynärkepeillä selvitä. Hoitoni on Helsingissä yksityisellä ja he nuo vammat totesivat. Pirkanmaalla kymmenen vuotta meni siihen, ettei tutkittu kunnolla ja julkisella ei löydetty mitään, mikä selittäisi rajut, lamauttavat kivut. Pirkanmaan yksityisillä mulle naurettiin että ei sulla kuule ole mitään, ihmisillä nyt on kipuja joskus. Onneksi Helsingissä yksityisellä sain apua ja tilanne otettiin todella vakavasti ja kyllä oli todella vihainen tuo lääkärini siellä ja sano suoraan, etten ole ainoa joka Pirkanmaalta tulee epätoivoisena Helsinkiin. Vammat kun oli kaikki todettu niin sanoi, että voitkin hakea suoraan eläkettä, ei sua pysty enää parantamaan ja jäät tuollaiseksi. Eli siis kuljen etukumarassa ja kädellä pitelen alamahaa liikkuessa kun hermokivut on ihan mielipuolisia. Kipujen takia en tunne nälän tunnetta ollenkaan, eli saatan olla iltaan saakka syömättä kun en tunne nälkää ja mieheni kysyy että ootko muistanut syödä. En pysty nukkumaan lepokipujen takia ja nuo hermokivut häiritsee unentuloa ja valvon niin kauan, että vain tipahdan. Unta saan 2-3 tuntia yössä ja univaje ihan älytön ja tuo omat haasteensa arkeen. Mulla käy avustaja ja ilman häntä en kyllä pärjäisi. Mieheni auttaa töistä tullessa. Kivut on 24/7 ja kyllä on jaksaminen koetuksella joka päivä, välillä niin uupunut että itken. Kivut kun yltyy lamauttaviksi niin itken, täristen, jalat lähtee alta ja oksentelen. Kyllä toivon, että vetäisin sen viimeisen henkäyksen ja loppuisi tämä kituminen. Ei tämmösestä voi nauttia ja sen takia tuntuu, että olen sisäisesti aivan kuollut. Mä en elä, olen vain olemassa ja kroppani ja asuntoni vanki. Olen katkeroitunut ja syytän Pirkanmaan lääkäreitä mun terveyden pilaamisesta, tämä tilanne ei olisi todelakaan näin paha jos olisi alunperin jo 12-vuotta sitten panostettu tutkimuksiin, mutta kun ei viitsitty. Laitteita oli kuten mulle selitettiin, mutta se tulisi hyvin kalliiksi ja kellään ei rahat sellaiseen riitä 😠 No tämäkö tilanne nyt heidän mielestään tulee halvemmaksi?!? Se on hienoa kun ihmisen terveys tuhotaan ja se on jopa sallittua, kun ei tarvitse vastuuta edes kantaa siitä, kun virheistä ei edes koidu noille mitään. Yksityinen lääkärini oli pettynyt, kun ei seurannut edes huomautusta näille. Sanoi, että Pirkanmaan terveydenhuolto ei juurikaan oikein toimi ja monessa asiassa ovat liian lääkevastaisia, hoitomuoto on aina niitä uskomus hoitoja ja yksityinen lääkärini tätä naureskeli, että Täysin kipupoli ylilääkäri uskoo, että hermokivut paranee rukoilemalla ja tuon selitti ihan itse jossain uskonnollisessa radio kanavalla ja siitä on äänitallenne olemassa. Tätä kyllä naurettiin ja lääkärini totesi, että Pirkanmaan lääkäreiden kannattaisi nyt todellakin panostaa niihin potilaiden tutkimuksiin ja luonnollisiin hoitoihin, koska monesti on potilaiden tutkimukset ollut puutteellisia ja vähän sinne päin ja tietojen luovutuksessa ovat hyvin, hyvin hitaita. Eli mä jouduin niistäkin tappelemaan vaikka olen luvan niihin antanut, siltikin meni riitelyksi tuo luovutus. Yksityinen lääkärini sanoi, että hän soittaa jos ei tähän ja tähän mennessä ole ne tiedot tulleet. Joskus sinne lääkäriin vaan joutuu mennä m, kovat kivut pilaa todellakin elämän ja tappaa sisältä aivan kaiken. On henkisesti ja fyysisesti todella raskasta. Kun saisi eutanasian tai avustettu itsemurhan niin loppuisi kivut ja saisi armahduksen tästä kidutuksesta. Ei eläintäkään tällä tavalla rääkätä, miten tällainen voi olla hyväksyttävää ihmisen kohdalla?!?
 
vierailija
Naprapaatti lle kymppinen isoäiti, post: 34084674, member: 121856"]
no jos sun olkapää esim. nousee tuskille ja siihe ei mitään konstia ole saada se kivuttomaksi, niin kyllä se lopulta ajaa sut lääkäriin. ja yleensäkin kipu on sellainen asia, että pakko mennä vaikka ei halua
[/QUOTE]
Naprapaatille olen mennyt ja aina saanut avun kertakäynnillä.
 
vierailija
Mä joudun ravata, kun joutuu mun kohdalla tekemään hoitosuunnitelmia ja julkisella ei osata kunnolla mua auttaa. Olen vammautunut koko lantion alueelta, eli kaikki mitä lantiolla on, on vammautunut ja vammat ulottuu alaselkään jossa muutama nikama väli on puristunut kasaan, Si-nivelet vaurioitunut, lonkat nousee alimpiin kylkiluihin asti, lonkkien harjanteet työntävät alimpia kylkiluita ylöspäin ja kylkiluut vääntyy ja taipuu toistensa alle. Uumaa ei ole juurikaan enää jäljellä, koska kroppa tipahtanut kasaan ja kun on tippunut niin aiheuttanut kudos ja hermovaurioita, alavatsalla molemmin puolin hermovaurioita pieleen menneestä leikkauksesta. Lääkäreistä tein välityksen ja tein vielä kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle. Lääkärit pääsivät kuin koirat veräjästä. Mulla on sairauksia ja yhdestä sairaudesta vielä lisää epäilys menossa ja odottelen aikaa perinnöllisyyspolille. Nuo sairaudet yhdessä vammojen kanssa on tehnyt mun tilanteesta huonon. Liikkuminen on vaivalloista, kivuliasta, vaikeaa ja hidasta. Rollaattorin määräsi oma lääkärini vaikka sanoin, etten tarvitse ehkä ihan vielä. Sanoi, että herra jumala sun kanssa, kyllä tarviit, kun et meinaa kyynärkepeillä selvitä. Hoitoni on Helsingissä yksityisellä ja he nuo vammat totesivat. Pirkanmaalla kymmenen vuotta meni siihen, ettei tutkittu kunnolla ja julkisella ei löydetty mitään, mikä selittäisi rajut, lamauttavat kivut. Pirkanmaan yksityisillä mulle naurettiin että ei sulla kuule ole mitään, ihmisillä nyt on kipuja joskus. Onneksi Helsingissä yksityisellä sain apua ja tilanne otettiin todella vakavasti ja kyllä oli todella vihainen tuo lääkärini siellä ja sano suoraan, etten ole ainoa joka Pirkanmaalta tulee epätoivoisena Helsinkiin. Vammat kun oli kaikki todettu niin sanoi, että voitkin hakea suoraan eläkettä, ei sua pysty enää parantamaan ja jäät tuollaiseksi. Eli siis kuljen etukumarassa ja kädellä pitelen alamahaa liikkuessa kun hermokivut on ihan mielipuolisia. Kipujen takia en tunne nälän tunnetta ollenkaan, eli saatan olla iltaan saakka syömättä kun en tunne nälkää ja mieheni kysyy että ootko muistanut syödä. En pysty nukkumaan lepokipujen takia ja nuo hermokivut häiritsee unentuloa ja valvon niin kauan, että vain tipahdan. Unta saan 2-3 tuntia yössä ja univaje ihan älytön ja tuo omat haasteensa arkeen. Mulla käy avustaja ja ilman häntä en kyllä pärjäisi. Mieheni auttaa töistä tullessa. Kivut on 24/7 ja kyllä on jaksaminen koetuksella joka päivä, välillä niin uupunut että itken. Kivut kun yltyy lamauttaviksi niin itken, täristen, jalat lähtee alta ja oksentelen. Kyllä toivon, että vetäisin sen viimeisen henkäyksen ja loppuisi tämä kituminen. Ei tämmösestä voi nauttia ja sen takia tuntuu, että olen sisäisesti aivan kuollut. Mä en elä, olen vain olemassa ja kroppani ja asuntoni vanki. Olen katkeroitunut ja syytän Pirkanmaan lääkäreitä mun terveyden pilaamisesta, tämä tilanne ei olisi todelakaan näin paha jos olisi alunperin jo 12-vuotta sitten panostettu tutkimuksiin, mutta kun ei viitsitty. Laitteita oli kuten mulle selitettiin, mutta se tulisi hyvin kalliiksi ja kellään ei rahat sellaiseen riitä No tämäkö tilanne nyt heidän mielestään tulee halvemmaksi?!? Se on hienoa kun ihmisen terveys tuhotaan ja se on jopa sallittua, kun ei tarvitse vastuuta edes kantaa siitä, kun virheistä ei edes koidu noille mitään. Yksityinen lääkärini oli pettynyt, kun ei seurannut edes huomautusta näille. Sanoi, että Pirkanmaan terveydenhuolto ei juurikaan oikein toimi ja monessa asiassa ovat liian lääkevastaisia, hoitomuoto on aina niitä uskomus hoitoja ja yksityinen lääkärini tätä naureskeli, että Täysin kipupoli ylilääkäri uskoo, että hermokivut paranee rukoilemalla ja tuon selitti ihan itse jossain uskonnollisessa radio kanavalla ja siitä on äänitallenne olemassa. Tätä kyllä naurettiin ja lääkärini totesi, että Pirkanmaan lääkäreiden kannattaisi nyt todellakin panostaa niihin potilaiden tutkimuksiin ja luonnollisiin hoitoihin, koska monesti on potilaiden tutkimukset ollut puutteellisia ja vähän sinne päin ja tietojen luovutuksessa ovat hyvin, hyvin hitaita. Eli mä jouduin niistäkin tappelemaan vaikka olen luvan niihin antanut, siltikin meni riitelyksi tuo luovutus. Yksityinen lääkärini sanoi, että hän soittaa jos ei tähän ja tähän mennessä ole ne tiedot tulleet. Joskus sinne lääkäriin vaan joutuu mennä m, kovat kivut pilaa todellakin elämän ja tappaa sisältä aivan kaiken. On henkisesti ja fyysisesti todella raskasta. Kun saisi eutanasian tai avustettu itsemurhan niin loppuisi kivut ja saisi armahduksen tästä kidutuksesta. Ei eläintäkään tällä tavalla rääkätä, miten tällainen voi olla hyväksyttävää ihmisen kohdalla?!?
Kuulostaa kammottavalta. Kauan sä oot tästä kärsinyt? Onko toi jokin juttu, josta paranee, vai onko se parantumaton? Oon joskus kauan aikaa sitten lukenu vaikeista hermokivuista, mut luulin, et se tarkottaa jotain iskiasta.
Eutanasian laillistaminen ei varmaan ehdi sun kohdalle, mut ainahan voi rukoilla, että ehtii. Anteeksi hirteishuumorini.
Kai sä oot käyny siellä sairaalalla, et ne sun kivuille nauraneet lääkärit on nähny sut? Lähetä niille kuva siitä sun rollaattorista, et naurattaako nyt, tää on oikea, vaikka kivut "ei". Ihan käsittämätöntä pelleilyä!
 
vierailija
Kuulostaa kammottavalta. Kauan sä oot tästä kärsinyt? Onko toi jokin juttu, josta paranee, vai onko se parantumaton? Oon joskus kauan aikaa sitten lukenu vaikeista hermokivuista, mut luulin, et se tarkottaa jotain iskiasta.
Eutanasian laillistaminen ei varmaan ehdi sun kohdalle, mut ainahan voi rukoilla, että ehtii. Anteeksi hirteishuumorini.
Kai sä oot käyny siellä sairaalalla, et ne sun kivuille nauraneet lääkärit on nähny sut? Lähetä niille kuva siitä sun rollaattorista, et naurattaako nyt, tää on oikea, vaikka kivut "ei". Ihan käsittämätöntä pelleilyä!
Vesisänky voisi auttaa parhaiten et saisi nukuttua.
 
ei joutas muuta kuin terveyskeskuksessa hyppäämään erilaisissa kokeissa. koska sinulla voi olla se ja tuo ja tämä. ja tuokin kannattaa testauttaa.
Iltasanomien ohjeet naisille ovat elintärkeitä. Osaisitko sinä esim. varmasti valita ripsivärisi ilman Iltiksen ohjeita. :cool:

ripsiväri voi auttaa saamaan monta mokaa anteeksi...
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mä joudun ravata, kun joutuu mun kohdalla tekemään hoitosuunnitelmia ja julkisella ei osata kunnolla mua auttaa. Olen vammautunut koko lantion alueelta, eli kaikki mitä lantiolla on, on vammautunut ja vammat ulottuu alaselkään jossa muutama nikama väli on puristunut kasaan, Si-nivelet vaurioitunut, lonkat nousee alimpiin kylkiluihin asti, lonkkien harjanteet työntävät alimpia kylkiluita ylöspäin ja kylkiluut vääntyy ja taipuu toistensa alle. Uumaa ei ole juurikaan enää jäljellä, koska kroppa tipahtanut kasaan ja kun on tippunut niin aiheuttanut kudos ja hermovaurioita, alavatsalla molemmin puolin hermovaurioita pieleen menneestä leikkauksesta. Lääkäreistä tein välityksen ja tein vielä kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle. Lääkärit pääsivät kuin koirat veräjästä. Mulla on sairauksia ja yhdestä sairaudesta vielä lisää epäilys menossa ja odottelen aikaa perinnöllisyyspolille. Nuo sairaudet yhdessä vammojen kanssa on tehnyt mun tilanteesta huonon. Liikkuminen on vaivalloista, kivuliasta, vaikeaa ja hidasta. Rollaattorin määräsi oma lääkärini vaikka sanoin, etten tarvitse ehkä ihan vielä. Sanoi, että herra jumala sun kanssa, kyllä tarviit, kun et meinaa kyynärkepeillä selvitä. Hoitoni on Helsingissä yksityisellä ja he nuo vammat totesivat. Pirkanmaalla kymmenen vuotta meni siihen, ettei tutkittu kunnolla ja julkisella ei löydetty mitään, mikä selittäisi rajut, lamauttavat kivut. Pirkanmaan yksityisillä mulle naurettiin että ei sulla kuule ole mitään, ihmisillä nyt on kipuja joskus. Onneksi Helsingissä yksityisellä sain apua ja tilanne otettiin todella vakavasti ja kyllä oli todella vihainen tuo lääkärini siellä ja sano suoraan, etten ole ainoa joka Pirkanmaalta tulee epätoivoisena Helsinkiin. Vammat kun oli kaikki todettu niin sanoi, että voitkin hakea suoraan eläkettä, ei sua pysty enää parantamaan ja jäät tuollaiseksi. Eli siis kuljen etukumarassa ja kädellä pitelen alamahaa liikkuessa kun hermokivut on ihan mielipuolisia. Kipujen takia en tunne nälän tunnetta ollenkaan, eli saatan olla iltaan saakka syömättä kun en tunne nälkää ja mieheni kysyy että ootko muistanut syödä. En pysty nukkumaan lepokipujen takia ja nuo hermokivut häiritsee unentuloa ja valvon niin kauan, että vain tipahdan. Unta saan 2-3 tuntia yössä ja univaje ihan älytön ja tuo omat haasteensa arkeen. Mulla käy avustaja ja ilman häntä en kyllä pärjäisi. Mieheni auttaa töistä tullessa. Kivut on 24/7 ja kyllä on jaksaminen koetuksella joka päivä, välillä niin uupunut että itken. Kivut kun yltyy lamauttaviksi niin itken, täristen, jalat lähtee alta ja oksentelen. Kyllä toivon, että vetäisin sen viimeisen henkäyksen ja loppuisi tämä kituminen. Ei tämmösestä voi nauttia ja sen takia tuntuu, että olen sisäisesti aivan kuollut. Mä en elä, olen vain olemassa ja kroppani ja asuntoni vanki. Olen katkeroitunut ja syytän Pirkanmaan lääkäreitä mun terveyden pilaamisesta, tämä tilanne ei olisi todelakaan näin paha jos olisi alunperin jo 12-vuotta sitten panostettu tutkimuksiin, mutta kun ei viitsitty. Laitteita oli kuten mulle selitettiin, mutta se tulisi hyvin kalliiksi ja kellään ei rahat sellaiseen riitä No tämäkö tilanne nyt heidän mielestään tulee halvemmaksi?!? Se on hienoa kun ihmisen terveys tuhotaan ja se on jopa sallittua, kun ei tarvitse vastuuta edes kantaa siitä, kun virheistä ei edes koidu noille mitään. Yksityinen lääkärini oli pettynyt, kun ei seurannut edes huomautusta näille. Sanoi, että Pirkanmaan terveydenhuolto ei juurikaan oikein toimi ja monessa asiassa ovat liian lääkevastaisia, hoitomuoto on aina niitä uskomus hoitoja ja yksityinen lääkärini tätä naureskeli, että Täysin kipupoli ylilääkäri uskoo, että hermokivut paranee rukoilemalla ja tuon selitti ihan itse jossain uskonnollisessa radio kanavalla ja siitä on äänitallenne olemassa. Tätä kyllä naurettiin ja lääkärini totesi, että Pirkanmaan lääkäreiden kannattaisi nyt todellakin panostaa niihin potilaiden tutkimuksiin ja luonnollisiin hoitoihin, koska monesti on potilaiden tutkimukset ollut puutteellisia ja vähän sinne päin ja tietojen luovutuksessa ovat hyvin, hyvin hitaita. Eli mä jouduin niistäkin tappelemaan vaikka olen luvan niihin antanut, siltikin meni riitelyksi tuo luovutus. Yksityinen lääkärini sanoi, että hän soittaa jos ei tähän ja tähän mennessä ole ne tiedot tulleet. Joskus sinne lääkäriin vaan joutuu mennä m, kovat kivut pilaa todellakin elämän ja tappaa sisältä aivan kaiken. On henkisesti ja fyysisesti todella raskasta. Kun saisi eutanasian tai avustettu itsemurhan niin loppuisi kivut ja saisi armahduksen tästä kidutuksesta. Ei eläintäkään tällä tavalla rääkätä, miten tällainen voi olla hyväksyttävää ihmisen kohdalla?!?
Sinulla ei ole mitään menetettävää jos kokeilet jättää kaikki tulehdusta aiheuttavat ruoat pois.

Joko erittäin pitkä paasto tai Carnivore! Tutki miten monet ovat parantuneet täysin syömällä oikein. Mikhaila Peterson mm kertoo miten parani vaikka hänellä oli tulehdukset, suuri määrä autoimmuunitaiteja ja huono luuntiheys johtivat tekolonkkaan ym.

Toivon sinulle voimia, rohkeutta ja viisautta ottaa härkää sarvista ja parantaa itsesi. Et usko miten ihmiskeho on ihmeellinen itsensä parantaja, kunhan tarjoat sille siihen mahdollisuuden.
 
vierailija
Sinulla ei ole mitään menetettävää jos kokeilet jättää kaikki tulehdusta aiheuttavat ruoat pois.

Joko erittäin pitkä paasto tai Carnivore! Tutki miten monet ovat parantuneet täysin syömällä oikein. Mikhaila Peterson mm kertoo miten parani vaikka hänellä oli tulehdukset, suuri määrä autoimmuunitaiteja ja huono luuntiheys johtivat tekolonkkaan ym.

Toivon sinulle voimia, rohkeutta ja viisautta ottaa härkää sarvista ja parantaa itsesi. Et usko miten ihmiskeho on ihmeellinen itsensä parantaja, kunhan tarjoat sille siihen mahdollisuuden.
Surullinen tarina, mutta nyt hän on täysin terve. Kaikki paikat ovat täynnä autoimmuunitaudeista kärsiviä mutta silti vielä ruoka suositukset ovat samat, uskomatonta.
 
vierailija
Mä joudun ravata, kun joutuu mun kohdalla tekemään hoitosuunnitelmia ja julkisella ei osata kunnolla mua auttaa. Olen vammautunut koko lantion alueelta, eli kaikki mitä lantiolla on, on vammautunut ja vammat ulottuu alaselkään jossa muutama nikama väli on puristunut kasaan, Si-nivelet vaurioitunut, lonkat nousee alimpiin kylkiluihin asti, lonkkien harjanteet työntävät alimpia kylkiluita ylöspäin ja kylkiluut vääntyy ja taipuu toistensa alle. Uumaa ei ole juurikaan enää jäljellä, koska kroppa tipahtanut kasaan ja kun on tippunut niin aiheuttanut kudos ja hermovaurioita, alavatsalla molemmin puolin hermovaurioita pieleen menneestä leikkauksesta. Lääkäreistä tein välityksen ja tein vielä kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle. Lääkärit pääsivät kuin koirat veräjästä. Mulla on sairauksia ja yhdestä sairaudesta vielä lisää epäilys menossa ja odottelen aikaa perinnöllisyyspolille. Nuo sairaudet yhdessä vammojen kanssa on tehnyt mun tilanteesta huonon. Liikkuminen on vaivalloista, kivuliasta, vaikeaa ja hidasta. Rollaattorin määräsi oma lääkärini vaikka sanoin, etten tarvitse ehkä ihan vielä. Sanoi, että herra jumala sun kanssa, kyllä tarviit, kun et meinaa kyynärkepeillä selvitä. Hoitoni on Helsingissä yksityisellä ja he nuo vammat totesivat. Pirkanmaalla kymmenen vuotta meni siihen, ettei tutkittu kunnolla ja julkisella ei löydetty mitään, mikä selittäisi rajut, lamauttavat kivut. Pirkanmaan yksityisillä mulle naurettiin että ei sulla kuule ole mitään, ihmisillä nyt on kipuja joskus. Onneksi Helsingissä yksityisellä sain apua ja tilanne otettiin todella vakavasti ja kyllä oli todella vihainen tuo lääkärini siellä ja sano suoraan, etten ole ainoa joka Pirkanmaalta tulee epätoivoisena Helsinkiin. Vammat kun oli kaikki todettu niin sanoi, että voitkin hakea suoraan eläkettä, ei sua pysty enää parantamaan ja jäät tuollaiseksi. Eli siis kuljen etukumarassa ja kädellä pitelen alamahaa liikkuessa kun hermokivut on ihan mielipuolisia. Kipujen takia en tunne nälän tunnetta ollenkaan, eli saatan olla iltaan saakka syömättä kun en tunne nälkää ja mieheni kysyy että ootko muistanut syödä. En pysty nukkumaan lepokipujen takia ja nuo hermokivut häiritsee unentuloa ja valvon niin kauan, että vain tipahdan. Unta saan 2-3 tuntia yössä ja univaje ihan älytön ja tuo omat haasteensa arkeen. Mulla käy avustaja ja ilman häntä en kyllä pärjäisi. Mieheni auttaa töistä tullessa. Kivut on 24/7 ja kyllä on jaksaminen koetuksella joka päivä, välillä niin uupunut että itken. Kivut kun yltyy lamauttaviksi niin itken, täristen, jalat lähtee alta ja oksentelen. Kyllä toivon, että vetäisin sen viimeisen henkäyksen ja loppuisi tämä kituminen. Ei tämmösestä voi nauttia ja sen takia tuntuu, että olen sisäisesti aivan kuollut. Mä en elä, olen vain olemassa ja kroppani ja asuntoni vanki. Olen katkeroitunut ja syytän Pirkanmaan lääkäreitä mun terveyden pilaamisesta, tämä tilanne ei olisi todelakaan näin paha jos olisi alunperin jo 12-vuotta sitten panostettu tutkimuksiin, mutta kun ei viitsitty. Laitteita oli kuten mulle selitettiin, mutta se tulisi hyvin kalliiksi ja kellään ei rahat sellaiseen riitä No tämäkö tilanne nyt heidän mielestään tulee halvemmaksi?!? Se on hienoa kun ihmisen terveys tuhotaan ja se on jopa sallittua, kun ei tarvitse vastuuta edes kantaa siitä, kun virheistä ei edes koidu noille mitään. Yksityinen lääkärini oli pettynyt, kun ei seurannut edes huomautusta näille. Sanoi, että Pirkanmaan terveydenhuolto ei juurikaan oikein toimi ja monessa asiassa ovat liian lääkevastaisia, hoitomuoto on aina niitä uskomus hoitoja ja yksityinen lääkärini tätä naureskeli, että Täysin kipupoli ylilääkäri uskoo, että hermokivut paranee rukoilemalla ja tuon selitti ihan itse jossain uskonnollisessa radio kanavalla ja siitä on äänitallenne olemassa. Tätä kyllä naurettiin ja lääkärini totesi, että Pirkanmaan lääkäreiden kannattaisi nyt todellakin panostaa niihin potilaiden tutkimuksiin ja luonnollisiin hoitoihin, koska monesti on potilaiden tutkimukset ollut puutteellisia ja vähän sinne päin ja tietojen luovutuksessa ovat hyvin, hyvin hitaita. Eli mä jouduin niistäkin tappelemaan vaikka olen luvan niihin antanut, siltikin meni riitelyksi tuo luovutus. Yksityinen lääkärini sanoi, että hän soittaa jos ei tähän ja tähän mennessä ole ne tiedot tulleet. Joskus sinne lääkäriin vaan joutuu mennä m, kovat kivut pilaa todellakin elämän ja tappaa sisältä aivan kaiken. On henkisesti ja fyysisesti todella raskasta. Kun saisi eutanasian tai avustettu itsemurhan niin loppuisi kivut ja saisi armahduksen tästä kidutuksesta. Ei eläintäkään tällä tavalla rääkätä, miten tällainen voi olla hyväksyttävää ihmisen kohdalla?!?
Gluteiini ja gmo-soija tekee tuollaista joillekin.
 
vierailija
Surullinen tarina, mutta nyt hän on täysin terve. Kaikki paikat ovat täynnä autoimmuunitaudeista kärsiviä mutta silti vielä ruoka suositukset ovat samat, uskomatonta.
Mistä meidän ravintosuositukset ovat kotoisin?

Sarkasmivaroitus ja myös huumoria mukana, vaikka surullista mihin ihmiset uskoo kyseenalaistamatta


 
vierailija
oma olo on paras mittari.
Ihminen tottuu pikkuhiljaa vähitellen huomaamatta muuttuvaan oloon kuin oloon. Kehoa täytyy todella osata kuunnella ja olla herkillä.

Autoimmuuni suolistosairaudet kuten IBD JA IBS ovat hurjassa kasvussa! Joku meidän ravinnossa ja stressitasojensäätelyssä ja hormoonisäätelyissä mättää.

Joka vuosi tulee lisää ja lisää autoimmuunitauteja Suomessa. mm. IBD lisääntyy 50 000 ihmisellä / vuosi. Tiedä montako sokeritautista tai alkavaa autoimmunitautia pinnan alla kytee.

Syödään niin puhtaasti kuin mahdollista ja vaaditaan politiikoilta suomalaista puhdasta ruokaa. Jätetään prosessoidut ruoat kokonaan!

Nykyään lihoissakin lukee antibioottivapaa tai gmo vapaa?! Mitä ihmettä! Eikö ole itsestään selvää, että ihmiselle ei tuollaisia ikinä pidä syöttää!
 

Yhteistyössä