jos netissä herjataan ja tekee poliisijutun,niin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ystäväni saa miehensä exältä puhelimitse ja netissä tappouhkauksia, herjaamista, exä julkistaa ystäväni yhteystietoja.. poliisi vastasi "ootkos koittanut soittaa ja pyytää lopettamaan?!" "No, eihän tässä mitään oikeaa vahinkoa oo tapahtunut"..

Tän takia mua lähinnä naurattaa, kun uhkaillaan täällä palstallakin kunnianloukkaussyytteellä.. hohoo, sopii kattoo kiinnostaako poliisia jenin vertaa! Vaikka tietysti ois hyvä jos kiinnostais..

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ystäväni saa miehensä exältä puhelimitse ja netissä tappouhkauksia, herjaamista, exä julkistaa ystäväni yhteystietoja.. poliisi vastasi "ootkos koittanut soittaa ja pyytää lopettamaan?!" "No, eihän tässä mitään oikeaa vahinkoa oo tapahtunut"..

Tän takia mua lähinnä naurattaa, kun uhkaillaan täällä palstallakin kunnianloukkaussyytteellä.. hohoo, sopii kattoo kiinnostaako poliisia jenin vertaa! Vaikka tietysti ois hyvä jos kiinnostais..

Kunnianloukkaussyytteessä pitää olla joku tunnistettava henkilö jonka kunniaa on uhattu. Ei oikein toteudu kriteerit jos harmaat haukkuu harmaita. Toki harmaana kirjoitteleva voi saada kunnianloukkaussyytteen jos herjaa jotakin oikeaa ihmistä. Mutta mitään ihan pieniä juttuja eivät kyllä poliisilla lähde edes tutkimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Kaikki viestit ja yhteydenotot ylös, kirjattuna vaikka paperille tms. Ja lähestymiskieltoa hakemaan. Ellei poliisi ota tosissaan, oikeus ottaa kyllä.

Yhteistyössä