Ei se normaali synnytys välttämättä mitään kärsimystä ole. Onpahan vain luonnollinen tapa saattaa lapsi maailmaan. Toisilla on hommaan myös vähän eri asenne kuin toisilla.Alkuperäinen kirjoittaja ihquu:No olet sä kyllä todellinen sankari!Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Ap:llä on kyllä ihan hyvä pointti. Nykyisin yritetään kaikki saada muka mahdollisimman helpolla ja varmaan monet haluaa keisarinleikkauksen, koska kaverillekin tehtiin. Itse synnyttänyt viisi alakautta ilokaasun avulla.
Kärsi,kärsi, kirkkaimman kruunun saat =)
Ei oo kenenkään pakko synnyttää ei. Jos jo etukäteen pelkää synnytystä niin kovin että haluaa sektion jo enneku on raskaana niin mun mielestä silloin pitää olla hankkiutumatta raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja ?!:ei sektiota saa vaan pyytämällä, kyllä ne tarkkaan katsoo kuka sen saa. Ja yleensä sektioon päädytään kun synnytys alakautta ei onnistu tai tulee komplikaatioita. Mitä se kellekään kuuluu miten kukin synnyttää, haloo!!!! Vai onko tämäkin taas aihe jossa voi päteä, voi tätä naissukupuolta!
Ja jos vaikka sektion saiskin pyytämällä niin onko vauvalle parempi täysin paniikissa oleva äiti, jolle jää hyvässä lykyssä kauheat traumat kun pakotetaan synnyttään alakautta, häh?
Alkuperäinen kirjoittaja ilta:Ei oo kenenkään pakko synnyttää ei. Jos jo etukäteen pelkää synnytystä niin kovin että haluaa sektion jo enneku on raskaana niin mun mielestä silloin pitää olla hankkiutumatta raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja ?!:ei sektiota saa vaan pyytämällä, kyllä ne tarkkaan katsoo kuka sen saa. Ja yleensä sektioon päädytään kun synnytys alakautta ei onnistu tai tulee komplikaatioita. Mitä se kellekään kuuluu miten kukin synnyttää, haloo!!!! Vai onko tämäkin taas aihe jossa voi päteä, voi tätä naissukupuolta!
Ja jos vaikka sektion saiskin pyytämällä niin onko vauvalle parempi täysin paniikissa oleva äiti, jolle jää hyvässä lykyssä kauheat traumat kun pakotetaan synnyttään alakautta, häh?
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:Niin siis sektio on leikkaus ei synnytysAlkuperäinen kirjoittaja ilta:Ei oo kenenkään pakko synnyttää ei. Jos jo etukäteen pelkää synnytystä niin kovin että haluaa sektion jo enneku on raskaana niin mun mielestä silloin pitää olla hankkiutumatta raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja ?!:ei sektiota saa vaan pyytämällä, kyllä ne tarkkaan katsoo kuka sen saa. Ja yleensä sektioon päädytään kun synnytys alakautta ei onnistu tai tulee komplikaatioita. Mitä se kellekään kuuluu miten kukin synnyttää, haloo!!!! Vai onko tämäkin taas aihe jossa voi päteä, voi tätä naissukupuolta!
Sektio on myös tapa synnyttää. Ihan sama mitä kaksplussan mammat on mieltä
Osuit naulankantaan :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ?!:Mitä se kellekään kuuluu miten kukin synnyttää, haloo!!!! Vai onko tämäkin taas aihe jossa voi päteä, voi tätä naissukupuolta!
Alkuperäinen kirjoittaja ilta:Alkuperäinen kirjoittaja no joo:Niin siis sektio on leikkaus ei synnytysAlkuperäinen kirjoittaja ilta:Ei oo kenenkään pakko synnyttää ei. Jos jo etukäteen pelkää synnytystä niin kovin että haluaa sektion jo enneku on raskaana niin mun mielestä silloin pitää olla hankkiutumatta raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja ?!:ei sektiota saa vaan pyytämällä, kyllä ne tarkkaan katsoo kuka sen saa. Ja yleensä sektioon päädytään kun synnytys alakautta ei onnistu tai tulee komplikaatioita. Mitä se kellekään kuuluu miten kukin synnyttää, haloo!!!! Vai onko tämäkin taas aihe jossa voi päteä, voi tätä naissukupuolta!
Sektio on myös tapa synnyttää. Ihan sama mitä kaksplussan mammat on mieltä
Pitäisi ehkä tehdä tutkimus siitä, ovatko he pusertuneet ulos perinteisellä tavalla vaiko leikkaamalla ?Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:mistä näitä idiootteja oikein sikiää???
Ja joku mahdollisesti ajattelee kivun negativisena, ehkäpä jollakin on vaikkapa lapsi kuollut alatiesynnytyksen johdosta, ehkäpä joku on vammautunut pysyvästi, ehkäpä joku on kokenut ilman sen suurempia syitä alatiesynnytyksen todella traumaattisena.Alkuperäinen kirjoittaja ajatus:Itse olen synnytyksissäni kokenut kivun positiivisena kipuna, koska se johtaa johonkin tulokseen eli en ole ajatellut kipua vaan sitä syntyvää pientä ihmisolentoa.
mä oon aina kuvitellut että se lapsi on tärkein. Ei se synnytystapaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onhan siinä se pointti, että outoa on hankkiutua tahallaan raskaaksi, jos jo tietää, ettei missään tapauksessa halua synnyttää alakautta.
Mut suurin osa sektioiduista tuskin tekee niin, vaan sektio vaan pitää tehdä tai pelko tulee myöhemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Pitäisi ehkä tehdä tutkimus siitä, ovatko he pusertuneet ulos perinteisellä tavalla vaiko leikkaamalla ?Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:mistä näitä idiootteja oikein sikiää???
Totta kai on. Mutta onhan se vähän nurinkurista, haluta lapsi, jos jo etukäteen tietää, ettei halua synnyttää. Vähän samaan sarjaan kuuluu, kuin että päättäisi jo ennen kuin on raskaana, ettei sitten meinaa imettää.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:mä oon aina kuvitellut että se lapsi on tärkein. Ei se synnytystapaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onhan siinä se pointti, että outoa on hankkiutua tahallaan raskaaksi, jos jo tietää, ettei missään tapauksessa halua synnyttää alakautta.
Mut suurin osa sektioiduista tuskin tekee niin, vaan sektio vaan pitää tehdä tai pelko tulee myöhemmin.