Jos nainen pelkää synnytystä niin paljon, että vaatii synnytyspelon vuoksi keisarinleikkausta, niin ei hänen ei pidä hankkia lapsia!

• Viestiketjun aloittaja iv
  • Ensimmäinen viesti
minusta
Ap:llä on kyllä ihan hyvä pointti. Nykyisin yritetään kaikki saada muka mahdollisimman helpolla ja varmaan monet haluaa keisarinleikkauksen, koska kaverillekin tehtiin. Itse synnyttänyt viisi alakautta ilokaasun avulla.

ihquu
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:
Ap:llä on kyllä ihan hyvä pointti. Nykyisin yritetään kaikki saada muka mahdollisimman helpolla ja varmaan monet haluaa keisarinleikkauksen, koska kaverillekin tehtiin. Itse synnyttänyt viisi alakautta ilokaasun avulla.
No olet sä kyllä todellinen sankari!
Kärsi,kärsi, kirkkaimman kruunun saat =)

Juu, kyllä tossa ap:n aloituksessa jotain pointtia on...

No mutta kuinkas paljon helpompi se sektio todellisuudessa onkaan.. :whistle: ?

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Onks sulla muitakin yhtä hyviä juttuja?
seuraava voisi olla nainen joka ei imetä,ei saa tehdä lapsia :xmas:
Meilläkään ei saisi sitten olla lapsia ollenkaan, kun on sektiolla synnytetty ja pullosta ruokittu :headwall:
No entäs, kun mä voisin ottaa kolmannen lapsen, mutten haluais kokea sitä raskausaikaa enää, enkä missään nimessä synnyttää, millään tavalla!

Että ei mullakaan varmaan näitä kahta sais olla. Hieno logiikka :xmas:

ilta
Peesi myös tähän. Sektiosta on tullu jonkinlainen trendi :/ hyvin kyseenalainen trendi tosin mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Onks sulla muitakin yhtä hyviä juttuja?
seuraava voisi olla nainen joka ei imetä,ei saa tehdä lapsia :xmas:
Meilläkään ei saisi sitten olla lapsia ollenkaan, kun on sektiolla synnytetty ja pullosta ruokittu :headwall:
olen lukenut tällä palstalla en ole äiti ollenkaan....siis määritelmien mukaan

Yhteistyössä