K
keke
Vieras
miehiä vituttaa kyllä tollaset neidittelyt ja prinsessottelut. Miksi ei voi puhua etunimellä, jos sellainen kerran on? Tai tällä palstalla lapsi, tyttö, pentu, kersa, kakara, mukula, muksu jne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja keke:miehiä vituttaa kyllä tollaset neidittelyt ja prinsessottelut. Miksi ei voi puhua etunimellä, jos sellainen kerran on? Tai tällä palstalla lapsi, tyttö, pentu, kersa, kakara, mukula, muksu jne.
Alkuperäinen kirjoittaja keke:mikset vastaa kysymykseen?
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Oon hiukka ennen joulua taas kontannu suurinpiirtein etiäpäin ja joutunu tuplaan kipu sunmuut annostukset, onneks mies kerkes tullakotia, et saan rauhassa parannela ittiäni.Alkaa jo vituttaan olla 2viikkoa kännissä yhtäsoittoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keke:jos ei neiti saa nähdä miestä edes jalkeilla vaatteet päällä, aika huorahtavaa meininkiä!
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja nyt mä odotan sulta jotain järkevää vastausta tähän.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja nyt mä odotan sulta jotain järkevää vastausta tähän.
Turha odottaa, koska kekellä on paineita kasseissa eikä hän pysty ajattelemaan järkevästi.
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Neiti on neiti and that's it
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja nyt mä odotan sulta jotain järkevää vastausta tähän.
Turha odottaa, koska kekellä on paineita kasseissa eikä hän pysty ajattelemaan järkevästi.
Eiks se oo aika yleistä noilla urospuolisilla nisäkkäillä![]()