Jos mies tekee töissä/koulussa esim. ryhmätyön naisen kanss, niin tuleeko väkisin jotakin sutinaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kati"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kati"

Vieras
Ystäväni siis tätä mieltä. Jos mies töissä/koulussa tms tekee yli tunnin työtä vaativan ryhmätyön/projektin tms naisen kanssa, niin väkisinkin miehellä herää kiinnostusta, seksuaalisia tunteita tms naista kohtaan. Se ei välttämättä ikinä johda mihinkään.
Minä taas olen toista mieltä. Työ on työ ja koulu koulu, joten mitään "sutinaa" ei synny ihan sen takia, että toinen on nainen.

Ystäväni oma mies siis tekee työssä jonkun pienen projektin naisen kanssa.

Joo ilman muuta, sitä on ollut jo ilmassa aikaisemminkin ja yhteinen työ on sitten piste iin päällä, joten eikun eropaperit vetämään! Ja jos on niin huono tuuri, että joutuu jonkun miehen kanssa tekemään työn, niin tiiätte kyllä mitä se merkkaa!

[QUOTE="Mies";28128390]Jaa. Lukemattomat ryhmätyöt olen naisten kanssa tehnyt ja ikinä ei ole herännyt minkäänlaista kiinnostusta.[/QUOTE]

voivoi, tästä voi kyllä tehdä varmat johtopäätökset!

Aina? Ihan aina?

Ihan vaan riittää, että on mies ja nainen? Jestas, että meillä on sitten koulussa ihan huikeasti ihan törkeää sutinaa...

Ja sitten taas, jos joskus jotakin pientä seksuaalista kipinää herääkin esimerkiksi vain puhtaasti toisessa osapuolessa, niin onko se nyt edes ajattelemisen arvoinen asia puolison kannalta, jos se ei johda ajatusta pidemmälle. Luultavasti se ajatus myös katoaa suhteellisen nopeasti, tai ainakin sitten, kun joku muu seksuaalinen ärsyke korvaa sen.

No erään tutkimuksen mukaan mies suostuisi sänkyyn monen naispuolisen kaverinsa/työkaverinsa kanssa (ainakin sinkut) ja olettavat myös naisen haluavan hänet sänkyynsä. Nainen taas harvoin kuvittelee miespuolista ystäväänsä sänkyyn tai voisi kuvitella hänen haluavan seksiä häneltä. Yleistäen tietysti tämä eli ei kaikki naiset eikä kaikki miehet.

Sen mukaan mies voisi hyvinkin kuvitella seksuaalista vetoa tuollaisessa tilanteessa, mutta nainen taas ei. Ei ole siis mitenkään vaaraksi. Tietysti naisen/miehen pitää olla puoleensavetävä muuten.

[QUOTE="vieras";28128626]Joo, siis tietty ;)

Hei haloooo! jos mies istuu lentokoneessa neljän emon kansssa 11h lentäessään thaimaaseen niin tuleeko siitä sutinahommat - ei.[/QUOTE]

Mies kuvittelee itsensä jokaisen lentoemon kanssa eri asennoissa, mutta lentoemoilta jää koko mies huomaamatta.

Ööö. Meillä johti sutinaan...:) Kymmenen vuotta sitten tehtiin ryhmätöitä yhdessä, oltiin nuoria ja sinkkuja opiskelijoita. Nyt naimisissa ja kolme lasta.Mutta olihan siinä jo katselua ennen sitä ja kyllähän siihen hiukan muutakin tarvittiin kuin se ryhmätyö. :)

Naurattaa tuo aloitus. Taitaa olla melko epävarma ihminen. Ei yksikään ryhmätyö kaada normaalia parisuhdetta. Toki, jos on kiinnostunut toisesta niin saattaahan se pelkkä työtoveruuskin johtaa ties mihin. Mutta eiköhän silloin ole siinä alkuperäisessä parisuhteessa jotain vinksallaan tai jollakulla muumit hukassa. :)

Tuota noin. Olen varmasti palstan mukaan sinisilmäinen hölmö jonka pitäs laittaa eropaperit vireille kun mieheni on tehnyt 3v tutkimusta kollegansa kans joka on nainen. Kai niillä sit on ihan hirveet sutinat jos tuntikin riittää :)
Ja mulla sama kun ambulanssissa ollaan tuon mun kollegan kans useempi tunti aina kerrallaan yhdessä...

Tämän syyn takia kannattaa ehdottaa lakialoitetta, että naiset ja miehet eivät saisi olla samoissa tiloissa ilman esiliinaa :p vai kenties pitäisikö busseissa olla oma osasto miehille ja naisille?