Jos mies laittaa ensin viestiä ja kyselee kuulumisia, muttei sen jälkeen enää vastaakaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Niin mitä ihmettä?!

Eräs mies ( "säätö" ) laittoi mulle viestiä ja kyseli, miten menee yms.
Vastasin ja kysyin hänen kuulumisiaan. Ei vastausta.
Hetki sitten kysyin, että voisimmeko nähdä joku päivä, muttei ole siihenkään vastannut.

Ihmetyttää. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:
Jos sen piti alunperin lähettää se viesti jollekki muulle, mutta laittoki sulle vahingossa. :whistle:

No tätä minäkin mietin, mutta kun puhutteli siinä viestissä mua nimellä. Tosin vainoharhaisena aloin miettiä, että ehkä sillä on joku toinen samanniminen kierroksessa... :whistle:

Niin, voi olla mahdollista, että on muitakin naisia. Mutta luulisi silti vastaavan mullekin, koska olemme olleet paljon tekemisissä ja kun viimeksi näimme, halusi ehdottomasti viedä minut erääseen konserttiin parin viikon päästä - eli kaiketi meidän "pitäisi" myöhemminkin olla tekemisissä. Tai siis, tuntuu niin hullulta, että hiljeni noin vain. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Montako päivää siitä on, kun kyselit joku päivä näkemisestä?

Tänään siis kysyin.

Voi olla että siellä tapahtuu nyt jotain ja vastailee sit myöhemmin? Kaikilla ei ole kännykkä kokoajan kädessä, saattaa olla salilla/leffassa mitä vain?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tänään siis kysyin.

Voi olla että siellä tapahtuu nyt jotain ja vastailee sit myöhemmin? Kaikilla ei ole kännykkä kokoajan kädessä, saattaa olla salilla/leffassa mitä vain?

Mutta viestitteli aamupäivästä, jolloin hälle vastasin ja nyt tunti sitten kysyin siitä näkemisestä, eikä ole kumpaankaan viestiin tullut vastausta. Eli tuskin koko päivää on jossain... No, vastaa jos/kun vastaa... Jotenkin vaan tuli ihan hirveä hätä.

Mulla on ollut tuollainen "hoito" jo yli 7 v. Ei läheskään aina vastaile mulle. Jos olen useamman päivän laittamatta hänelle viestiä, niin sitten tulee joku viesti, joskus montakin, joskus voi lukee vaan Tänään? Ja jos vastaan, ei mitään. Olen todennut että tsekkaa vaan olenko yhä kiinnostunut... Sellaisia miehet on, kyllä se sulle joku päivä vastaa kun et pommita.

Tänään siis kysyin.

Mutta viestitteli aamupäivästä, jolloin hälle vastasin ja nyt tunti sitten kysyin siitä näkemisestä, eikä ole kumpaankaan viestiin tullut vastausta. Eli tuskin koko päivää on jossain... No, vastaa jos/kun vastaa... Jotenkin vaan tuli ihan hirveä hätä.

Kuulostaa ihan siltä että itsekin tiedät sen saaneen paremman tarjouksen ja nyt yrität selittää asiaa itselles parhain päin ja hakea täältä tukea selitykselles. Ja kun et sitä saanut, niin...

Alkuperäinen kirjoittaja sori:

Tänään siis kysyin.

Kuulostaa ihan siltä että itsekin tiedät sen saaneen paremman tarjouksen ja nyt yrität selittää asiaa itselles parhain päin ja hakea täältä tukea selitykselles. Ja kun et sitä saanut, niin...

Siis häh? Mitä tukea selitykselleni?? :o
En viitsi häntä pommittaa viestein enempää, niin haluan purkaa tänne tätä dilemmaa!

Älä nyt vielä lannistu :hug: Mä vastaan saamaani tekstiviestiin nopeasti vain silloin, kun a) mulla ei ole muutakaan tekemistä b ) esitetty kysymys vaatii välitöntä vastaamista c ) lähettäjällä on oikeasti joku hätä tai d ) tekstiviesti on lapsiltani. Muutoin vastaan myöhemmin. Jos olen kyläilemässä, kaupungilla, töissä, joku on meillä tms, en vastaa kuin noissa em tilanteissa nopeasti.

Se vastas!!! Oli päässyt just töistä, unohdin että alkuviikosta jo sanoi että tekee iltavuoroa tämän viikon. Oli siis laittanut sen ekan viestin ennen kuin lähti töihin.

Oon niin happy, niin kuin pahainenkin teini täällä hypin riemusta! Olen vähän ehkä ihastunut. :D