jos miehesi saisi valita, haluaisiko hän että olet lihava vai normaalipainoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hän haluaa, että olen terveen näköinen ja tarpeeksi naisellinen (että on tissit ja takapuoli), muttei kamalasti ylimääräistä. Lihaksiakin saa olla, ja nyt on kuulemma aika hyvä tilanne :)

No mä olen aika lähellä tuota sataa :ashamed: . Enkä haluaisi olla. Mieheni haluaisi minun olevan normaalipainoinen ennen kaikkea sen vuoksi, että silloin olisin itsekin tyytyväisempi. Joten vastaus kysymykseen: normaalipainoinen.

Tuskin kukaan haluaa. Mutta mun meis ainakin voisi tehdä asialle jotain, esim. hoitaa lapsia sillä välin kun käyn lenkillä. Mutta ei! Joka ikinen kerta pitää ottaa vähintään 2v mukaan. Kauheaa pukemista ja sitten työntelen rattaita ja lapsi istuu niissä hetken ja sitten haluaa itse kävellä. Se siitä laihduttavasta lenkistä!
Kuntosalille on turha haaveilla menevänsä, ei ole rahaa ja sittenkin pitäsi raahata kuopus mukaan, kun mies ei jaksa, jos lapsi parkuu perään.
Joten jos ei mun läskit viehätä, niin muutakoot ensin oman asenteensa.

No tietysti haluaisi että olen normaalipainoinen (en tosin ole kysynyt mutta oletan näin :D ). Ja onneksi nykyään olenkin (pieni repsahdus oli välissä ... ). Ja haluan siis itsekin olla normaalipainoinen ja joudun kyllä tekemään sen eteen töitä, jatkuvasti. Mutta sehän on vissiin ihan normaalia jos ruoka maistuu siihen malliin kuin mulle maistuu :D

Yhteistyössä