jos miehesi puhelin soi euíkä itse ole puhelimen lähellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katson kuka soittaa, kysyn mieheltä vastaanko jos se on vaikka vessassa tai jossain ettei pysty vastaamaan... Viestin katon jos mies pyytää. Mutta en vastaa tai lue viestiä jos ei pyydä.

katon kuka soittaa ja jos on pomo vien puhelimen miehelle. harvoin kyllä vastaan sen puhelimeen. jos tulee viesti ja mies kuulee sen mut ei oo puhelimen lähellä, kysyy kuka laitto ja mitä. näin mies myös toimii miun puhelimen kanssa..

Mä yleensä hihkaisen sille että sun puhelin soi, ja se yleensä pyytää katsomaan kuka soittaa tai sitten suoraan vastaamaan siihen. Ja sama toisin päin jos mun puhelin soi.
Jos mies ei ole huutoetäisyydellä ja itse olen puhelimen vieressä, saatan vilkaista kuka soittaa mutta en mä nyt erikseen lähde sen puhelinta etsimään ja katsomaan.

yleensä en katso kuka soittaa, ellei erikseen ole soittaja tiedossa. jos mies on esim. suihkussa, saatan painaa "mykistä" nappia, jos katson tv:tä ja soittoääni häiritsee. viestejä en lue.
jos oma puhelin soi, ja itse olen vaikka ruokaa laittamassa tai kädet taikinassa, pyydän muksua tai miestä vastaamaan. ei se niin vaarallista ole, tututhan minulle vain soittelee, kun numero on salainen. ei tarvitse pelätä lehtimyyjiä :)

En pelkästään kurki vaan vastaan, jos tuo mies jossain kauempana. Kuten ulkona jne.
Riippuu kyllä pitkälti kuka soittaa, tuntemattomiin numeroihin en, kun en vastaa niihin
jos omaan soitetaan tuntemattomasta numerosta.

Vastaan miehen puhelimeen jos joku tuttu soittaa, esim. miehen työkaverit, ystävät tai sukulaiset. Mies vastaa mun puhelimeen yleensä vaan sillon kun mun äiti tai sisko soittaa, saa kyl vastata muillekin :) Jos taas miehel soittaa joku, jota en tunne tai numero on outo, huutelen, että joku soittaa jaa kiikutan puhelimen hälle. Näin hänkin toimii minun puhelimeni kanssa. Joskus autoa ajaessani saatan pyytää miehen katsomaan kuka mulle lähetti viestin ja mitä, mut harvemmin. Ketään, jolla on tärkeetä asiaa, ei ilmota sitä tekstiviestillä, joten mulla saattaa välillä mennä tuntejakin ennenkuin edes luen viestin tai toisinaan luen, mut unohdan vastata :D

Meillä ei siis oo mitään salaisuuksia puhelimissa, mies saa koska vaan lukea mun viestit, jos sitä itse haluaa ja sama toisinpäin.