jos miehesi puhelin soi euíkä itse ole puhelimen lähellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puhelimen, sähköpostin ja kaikkien muiden vastaavien viestit ovat aina sisällöltään suojattuja.

Entäs jos ukko pyytää vastaamaan puhelimeen, lukemaan viestin, sähköpostin ? :)
Samoin ukko saa katsoa miun puhelimesta kuka soittaa ja vastata tai katsoa viestit jos en ole paikalla. :)

Viimeksi muokattu:
Joo katon kuka soittaa jos vaikka vastaan. Jos hänen pomo, en vastaa. Jos asiakas, en varmana vastaa. Jos anoppi, vastaan ehkä. :D

Jos en vastaa huudan miehelle että "*** SOITTAA!!!"

No toki kurkkaan siinä samalla, kun otan puhelimen käteeni ja vien sen miehelle.

Ja mua ärsyttää kun mies ei tee samoin, vaan antaa vaan puhelimen soida, jos mun luurini soi, enkä ole siiä lähellä sitä huomaamassa.

Kyllä meillä kumpikin vastaa toiden puhelimeen jos ei ole lähettyvillä, ei ole salattavaa kummallakaan. Kuinkahan sitä ennen voi vastata lankapuhelimeen kun ei tiennyt kenelle puhelu oli ja kuka soitti?

puhelimeen vastaan, viestit luen, saatan jopa vastatakkin niihin.
tosin, miehen kaverit soittaa pääosin mulle nykyisn suoraan jos ovat tulossa käymään tms, koska mut saa helpommin kiinni.

Joo katon kuka soittaa jos vaikka vastaan. Jos hänen pomo, en vastaa. Jos asiakas, en varmana vastaa. Jos anoppi, vastaan ehkä. :D

Jos en vastaa huudan miehelle että "*** SOITTAA!!!"

Näin meillä. Yleensä en vastaa koskaan, mutta molemmat yleensä huutelee että ***** soittaa, olettaen että puhelimen omistaja on toisessa huoneessa.

Ja nyt vasta hoksasin että se voi olla epäkohteliasta kyttäystä. Täytyy jutella asiasta. Mistä sitä tietää vaikka siitä tulis ongelma...sitten joskus. : /

Joo katson ja saatan vastatakin soittajasta riippuen.
Yleensä viedään puhelin soivana omistajalle mutta voin vastaa esim. jos mies on suihkussa, vessassa tai jättänyt luurin kotiin ulos mennessä.

No katson, yleensä lähden viemään puhelinta tai huudan että "Nimi soittaa!". Jos mies on tyyliin saunassa ja sen kaveri soittaa, niin sanon että se on saunassa ja pyydän soittaan takaisin.

Vastataan jos tunnetaan tai on tärkeetä tiedossa. Esitellään itsensä ja sanotaan, että hetki menee, että saadaan tavoiteltu henkilö puhelimeen.

Jos siihen ois kielto koskee, niin voipi olla, että aika äläkkä syntyis... Vähän ärsyttää kyllä joskus jos vietit on luettu ennen kun ite kerkee niihin käsiksi, kun ei tuo taukki atjua sanoa et jokin oli tullu.. yksi päivä vaan sano, et oli sopinu miun lapsen haun johkin aikaan ja jos ois unohatnu mainita oisin ite lähteny sitä metästää, ihan väärästä paikasta..

[QUOTE="nnn";25174480]Ei kiinnosta, miehen luuri soi muutenkin jatkuvasti.[/QUOTE]

Ja vielä, ei sitä tarvitsekaan olla jatkuvasti tavoitettavissa, eli mies soittaa kyllä ite takaisin jos haluaa, ei mun tarvii vastailla ja selitellä että ei nyt ehdi puhelimeen.

Jos mies on toisessa huoneessa tai vaikka suihkussa tms niin luultavasti vien puhelimen hänelle ja samalla tietysti katson kuka soittaa. En vastaa paitsi jos ei itse ehdi ja pyytää minua vastaamaan.

Kyllä katson kuka soittaa. Joskus vastaan, yleensä en, ... huuan vaan miehelle että se ja se soittaa.
Mies kahtoo kanssa mun kännykän. Yleensä se vastaakin siihen.

Jos satun olemaan puhelimen lähellä niin kurkkaan, ja ilmoitan miehelle (jos on vaik vessassa tai jotain). Ikinä en vastaa, jotenkin en vain halua, vaikka ensalkuun mies kyllä sanoi että voinhan minäkin hänen puhelimeen vastata :D

Meillä on sellainen tapa, että molemmat vastaavat toistensa kännyköihin. Kai se johtuu siitä, että ollaan niin vanhoja, että suurin osa elämästämme ollaan oltu lankapuhelimien varassa, eikä osata meiltää puhelinta sellaiseksi henkilökohtaiseksi asiaksi. Ja jotenkin minusta mukavampi soittajalle, että saa samatien tiedon siitä, milloin voi odottaa soittoa takaisinpäin. Toistemme työpuhelimiin ei kyllä vastailla.

meillä on lapset "koulutettu" hakemaan se puhelin jos soi eri huoneessa. Yleensä kilpajuoksu kuka ehtii ensin. Mutta siis jos oon ite vieressä ja miehen puhelin soi niin vien kyllä miehelle ja katon kuka soittaa. Jos mies esim suihkussa niin työpuheluihin en vastaa mut jos joku tuttu niin vastaan. Ja sama pätee toisinkin päin.

Joo katson ja saatan vastatakin soittajasta riippuen.
Yleensä viedään puhelin soivana omistajalle mutta voin vastaa esim. jos mies on suihkussa, vessassa tai jättänyt luurin kotiin ulos mennessä.

Meillä mies aina pyytää että em tilanteissa vastaisin, mikä ärsyttää mua kun en kuitenkaan osaa vastata siihen asiaan mikä siellä on. Esim, asiakkaita tai kaverit kysyy jotain. Mut joo, vastataan kuka kerkiää.
Ja postit avaan minä, mies ei ehdi kun firman postiin perehtymään. Ja siis käskenytkin avata. Sähköpostikin on yhteinen, tosin töissä meillä oma.

Facebookissa on vaan mies, enkä tiedä ees ketä sillä on kavereina. So what. No, sekin äy ehkä kerran kuussa siellä.

Meillä on omat puhelimet,mutta periatteessa se joka on lähinnä puhelinta vastaa siihen. Samoin toimitaan tekstiviestien suhteen.
Me myös soitellaan sillä puhelimella joka sattuu olemaan lähimpänä.

Miksi pitäisi vastata toisen puhelimeen? Eikö useimmilla ole vastaajat, joihin soittajat voivat jättää viestin? Lankapuhelin oli eri juttu, koska se ei ollut henkilökohtainen. Jos tavoittelen jotakin henkilöä, haluan puhua tämän hlön kanssa. En tavoittelemani henkilön vaimon, miehen, lapsen tai jonkun muun kanssa. Jos on kiireellinen asia tai jokin tietty, niin jätän viestin tai tekstarin. Jos soitin muuten vaan, laitan yleensä tekstarin, että ei sen kummempaa. Kuulumisia vain kyselin. Enkä halua tosiaan tietää muiden kuulumisia.