jos miehesi on kavereiden kanssa reissussa, saatko kaipaavia viestejä?

• Viestiketjun aloittaja mies reissussa
  • Ensimmäinen viesti
mies reissussa
saatko soittoja tai viestejä vastaajaan tms?
mikä siinä on, kun humalassa aina kaipaus tuntuu korostuvan miehellä, silloin on kova ikävä ja kaipaus, ja viestejä satelee vastaajaan aamuyöstä.

Saan. Mies soittaa lähes poikkeuksetta joka päivä töistäkin.

Mutta en saa niitä puheluita reissusta siksi että tuo olisi pää jäässä, koska harvemmin mitään juo. Kai mä vaan olen sitten mahottoman ihana, että se muistaa mua reissussa selvinpäinkin :D

"vieras"
Soittelee se, muttei mitään kaipausjuttuja ja mäkin soittelen jos olen poissa kotoa. Ei tosiaan löpötellä tollaisia. Ollaan oltu yhdessä jo 27 v, kumpikin tiedetään jo missä mennään. Että puhelut soitetaan sen takia, että kumpikin kaipaavat toisiaan ja halutaan jutella.

zxc
Meillä kyllä mies unohtaa vaimon ja lapsen heti, kun lähtee poikien kanssa viihteelle. En silti usko siihen, että missää kielletyillä teillä olisi, sillä sama tapahtuu, jos lähtee vaikka niitten kanssa telttaretkelle erämaahan. On vaan niin intona jutuissa mukana, ettei muista/viitsi soitella. Joskus kyllä harmittaa.

vierass
Meillä kyllä mies unohtaa vaimon ja lapsen heti, kun lähtee poikien kanssa viihteelle. En silti usko siihen, että missää kielletyillä teillä olisi, sillä sama tapahtuu, jos lähtee vaikka niitten kanssa telttaretkelle erämaahan. On vaan niin intona jutuissa mukana, ettei muista/viitsi soitella. Joskus kyllä harmittaa.
Meillä toisinpäin :( Minä kun poistun tosta ovesta ulos niin siinä vaiheessa unohdan KAIKEN mitä oven takana on :D Mies taas jos lähtee johonkin soittaa varmaan tunnin välein, viestittää pisin iltaa ja viimeiset viestit/puhelut tulee taksista ennen kotiovea...

lucifer
mies on nyt eilisestä asti ollu kavereiden kanssa mökkeilemässä ja autoilemassa. ja tänään on kerennyt soittaa jo kolme kertaa( selvinpäin). illalla soitti pikkupäissään yöpusut. luulen saman tapahtuvan tänäänkin. huomenna on jo sitten kiire kotiin ja toittavasti lapset on päikkäreillä kun tule.....;)

"dirlis"
lähettää yleensä viestiä ja kyselee miten mun ilta menee.. soittaa kun on tulossa takaisin päin jos ei ole kauheen myöhä.. ja seuraavana aamuna saan aina aamupalan sänkyyn :)

Viimeks kun olin tyttären kanssa mun vanhempien luona käymässä, olin siellä 4 päivää. Yövyin ekan yön mun äitillä, seuraavan isän luona ja sitten, viimesen yön siskoni luona. Asuvat sen verran kaukana, että varaan mieluusti aikaa tohon reissuun ja samalla ehtii hyvin nähä kaikkia ja ehtii olla jokaiselle läsnä ilman tulipalo kiirettä. Mies soitteli ja öaitteli viestejä, iltasin miehelle iskee aina kova ikävä ja viestejä tulee tiuhempaan, myös sillon tulee jos miehellä käy aika pitkäks alkaa kyselee mitä teen, miks en vastaa, kova ikävä jne. :) Sillon kun olin siskon luona mies soitti kolme kertaa sen päivän aikana ja illasta laitto monta viestiä :). Oon kyllä itekkin kova ikävöimään ja niin on myös mies, että tässä asiassa ei kumpikaan hermostu toisilleen ja ymmärretään hyvin toisiamme :).

"Minä vaan"
En todellakaan saa...ei se mua siellä kaipaa, taitaa olla vaan hyvinkin mielissään kun pääsee musta eroon. En saisi varmaan yhtään puhelua vaikka olis viikon poissa.

Yhteistyössä