Jos miehesi olisi nukkut vieraan naisen vieressä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Särkynyt sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Särkynyt sydän

Vieras
antaisitko anteeksi? Meillä viikonloppuna kävi näin. Eräs nainen on ollut ihastunut mieheeni ja he nukkuivat vierekkäin. Mitään muuta ei kuulemma tapahtunut (uskon häntä) ja mies sanoi itsekkin että se tuntui pahalta ja väärältä.

Annoin anteeksi, koska rakastan häntä enkä ole valmis rikkomaan perhettämme. Itse kyllä olen aika järkyttynyt vielä asiasta, mutta aika auttaa unohtamaan.
 
en koskaan enkä missään olosuhteissa ikinä!
eikä kyllä sunkaan pitäis!
( enteeks jos kuulostaa rankalta ja siltä että antasin paskaa niskaan, se ei oo tarkotus. kyllä sun pitää saada vaatia vähä enemmän )

miks ne nukku yhessä?
 
jaa-a
jos se tapahtuis nyt ja otetaan huomioon meidän suhteen tilanne nyt niin mä en jaksais enää yhtään...eli taitais tulla ero...

mut jos suhde olis kunnossa niin pienellä mustasukkaisuus draamalla varmaan pääsisin yli...
 
Antaisin anteeksi, ei todellakaan mikään eron paikka.
Oikeesti kun mies on viihteellä niin ei tod. tule kotiin yöksi, ihan välimatkojen takia, samoin mies tekee paljon reissutöitä eli en voi vannoa että tiedän aina mitä ja missä tekee (ja samahan on päin vastoin, olen paljon lasten kanssa keskenäni kotona, ilman valvontaa :) )
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ihmettelen niitä olosuhteita, jotka johtavat vieraan naisen kanssa nukkumiseen.

Eikö ihmiset nuku omissa kodeissaan oman puolisonsa vieressä omassa petissä?

Just piti tähän sanomani, että useasti olen nukkunut vieraiden miesten vieressä ;) telttaretkellä tai laavussa hyvinkin lähekkäin. Itse tosin en ole vielä ollut silloin naimisissa, sen jälkeen on vähemmän retkeilty, mutta jotkut miehistä on olleet.

Että riippuu kovasti olosuhteista missä näin on päässyt käymään. Jos ihan omassa saati tän naisen sängyssä niin ihmetyttäis kovasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ihmettelen niitä olosuhteita, jotka johtavat vieraan naisen kanssa nukkumiseen.

Eikö ihmiset nuku omissa kodeissaan oman puolisonsa vieressä omassa petissä?

Välillä ihmiset käy myös reissussa ilman sitä puolisoa.


Onko reissussa käyminen joku syy tai selitys sille että pitää nukkua? vieraan ihmisen kanssa samassa punkassa? Toki liitoja on moneen lähtöön, mutta silti...
 
He tapasivat juhannuksena festareilla ja silloin vielä tiesin ettei mieheni koskaan voisi satuttaa minua. Mutta he vaihtoivat kuitenkin numeroita ja ovat keskustelleet nyt kahden viikon ajan aika tiiviisti. Välimatkaa heillä on 300km. Sanoin jo aikaisemmin, että hyväksyn hänen kaverinsa, mutta en mitään flirttailu juttuja.

Mies on ollut aika sekaisin ja masentunut miettinyt meidän jättämistä. Mutta tuon yön jälkeen päätti ettei mikään muu voi olla parempaa kuin meidän oma perhe. Siksi haluan ainankin yrittää.

He tapasivat taas festareilla viikonloppuna ja ne oli täällä meidän paikkakunnalla. Naisella oli kavereineen mökki vuokrattuna alueelta ja sieltä mies oli aamulla herännyt.

Olen kyllä sanonut ettei mitään yhteyttä saa enää pitää tähän naiseen jos haluaa jäädä meidän luo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ihmettelen niitä olosuhteita, jotka johtavat vieraan naisen kanssa nukkumiseen.

Eikö ihmiset nuku omissa kodeissaan oman puolisonsa vieressä omassa petissä?

Välillä ihmiset käy myös reissussa ilman sitä puolisoa.


Onko reissussa käyminen joku syy tai selitys sille että pitää nukkua? vieraan ihmisen kanssa samassa punkassa? Toki liitoja on moneen lähtöön, mutta silti...

Ei ole, kommentoinkin vain tuota tummennettua kohtaa.
 
No toi telttaretki nyt oi ainoa realistinen tapahtuma, jolloin kuvittelisin noin käyvän. en vaan voisi kuvitella mieheni lähtevän telttaretkelle ilman minua.

Jos taasen kyseessä on TYÖmatka, niin mitenkäs siinä kerkee kaikkien sängyt koluta, jos kerran on tarkoitus tehdä töitä? :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt sydän:
He tapasivat juhannuksena festareilla ja silloin vielä tiesin ettei mieheni koskaan voisi satuttaa minua. Mutta he vaihtoivat kuitenkin numeroita ja ovat keskustelleet nyt kahden viikon ajan aika tiiviisti. Välimatkaa heillä on 300km. Sanoin jo aikaisemmin, että hyväksyn hänen kaverinsa, mutta en mitään flirttailu juttuja.

Mies on ollut aika sekaisin ja masentunut miettinyt meidän jättämistä. Mutta tuon yön jälkeen päätti ettei mikään muu voi olla parempaa kuin meidän oma perhe. Siksi haluan ainankin yrittää.

He tapasivat taas festareilla viikonloppuna ja ne oli täällä meidän paikkakunnalla. Naisella oli kavereineen mökki vuokrattuna alueelta ja sieltä mies oli aamulla herännyt.

Olen kyllä sanonut ettei mitään yhteyttä saa enää pitää tähän naiseen jos haluaa jäädä meidän luo.

Eli ei mikään viikonlopun telttaretki hyvien ystävien saurassa?

Toivottavasti saatte asiat selvitettyä, perhehän on se tärkein eikö niin?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt sydän:
He tapasivat juhannuksena festareilla ja silloin vielä tiesin ettei mieheni koskaan voisi satuttaa minua. Mutta he vaihtoivat kuitenkin numeroita ja ovat keskustelleet nyt kahden viikon ajan aika tiiviisti. Välimatkaa heillä on 300km. Sanoin jo aikaisemmin, että hyväksyn hänen kaverinsa, mutta en mitään flirttailu juttuja.

Mies on ollut aika sekaisin ja masentunut miettinyt meidän jättämistä. Mutta tuon yön jälkeen päätti ettei mikään muu voi olla parempaa kuin meidän oma perhe. Siksi haluan ainankin yrittää.

He tapasivat taas festareilla viikonloppuna ja ne oli täällä meidän paikkakunnalla. Naisella oli kavereineen mökki vuokrattuna alueelta ja sieltä mies oli aamulla herännyt.

Olen kyllä sanonut ettei mitään yhteyttä saa enää pitää tähän naiseen jos haluaa jäädä meidän luo.

no huhhuh. Ja sä sanot, että vaan nukkus sen naisen vieressä? :o Mä taas luulen, että petti sua ihan kunnolla mutta paha omatunto ajoi takas kotiin. Älä nyt ainakaan anna sen valehdella sulle, jos jatkat sen kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt sydän:
He tapasivat juhannuksena festareilla ja silloin vielä tiesin ettei mieheni koskaan voisi satuttaa minua. Mutta he vaihtoivat kuitenkin numeroita ja ovat keskustelleet nyt kahden viikon ajan aika tiiviisti. Välimatkaa heillä on 300km. Sanoin jo aikaisemmin, että hyväksyn hänen kaverinsa, mutta en mitään flirttailu juttuja.

Mies on ollut aika sekaisin ja masentunut miettinyt meidän jättämistä. Mutta tuon yön jälkeen päätti ettei mikään muu voi olla parempaa kuin meidän oma perhe. Siksi haluan ainankin yrittää.

He tapasivat taas festareilla viikonloppuna ja ne oli täällä meidän paikkakunnalla. Naisella oli kavereineen mökki vuokrattuna alueelta ja sieltä mies oli aamulla herännyt.

Olen kyllä sanonut ettei mitään yhteyttä saa enää pitää tähän naiseen jos haluaa jäädä meidän luo.

no jos tilanne tuollainen niin en kyllä anteeksi antaisi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ihmettelen niitä olosuhteita, jotka johtavat vieraan naisen kanssa nukkumiseen.

Eikö ihmiset nuku omissa kodeissaan oman puolisonsa vieressä omassa petissä?

Välillä ihmiset käy myös reissussa ilman sitä puolisoa.


Onko reissussa käyminen joku syy tai selitys sille että pitää nukkua? vieraan ihmisen kanssa samassa punkassa? Toki liitoja on moneen lähtöön, mutta silti...

Ei ole, kommentoinkin vain tuota tummennettua kohtaa.


;) ymmärsin sen kyllä =) oli vaan pakko kommentoida...
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt sydän:
He tapasivat juhannuksena festareilla ja silloin vielä tiesin ettei mieheni koskaan voisi satuttaa minua. Mutta he vaihtoivat kuitenkin numeroita ja ovat keskustelleet nyt kahden viikon ajan aika tiiviisti. Välimatkaa heillä on 300km. Sanoin jo aikaisemmin, että hyväksyn hänen kaverinsa, mutta en mitään flirttailu juttuja.

Mies on ollut aika sekaisin ja masentunut miettinyt meidän jättämistä. Mutta tuon yön jälkeen päätti ettei mikään muu voi olla parempaa kuin meidän oma perhe. Siksi haluan ainankin yrittää.

He tapasivat taas festareilla viikonloppuna ja ne oli täällä meidän paikkakunnalla. Naisella oli kavereineen mökki vuokrattuna alueelta ja sieltä mies oli aamulla herännyt.

Olen kyllä sanonut ettei mitään yhteyttä saa enää pitää tähän naiseen jos haluaa jäädä meidän luo.

no huhhuh. Ja sä sanot, että vaan nukkus sen naisen vieressä? :o Mä taas luulen, että petti sua ihan kunnolla mutta paha omatunto ajoi takas kotiin. Älä nyt ainakaan anna sen valehdella sulle, jos jatkat sen kanssa.

peesi tähän :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt sydän:
He tapasivat juhannuksena festareilla ja silloin vielä tiesin ettei mieheni koskaan voisi satuttaa minua. Mutta he vaihtoivat kuitenkin numeroita ja ovat keskustelleet nyt kahden viikon ajan aika tiiviisti. Välimatkaa heillä on 300km. Sanoin jo aikaisemmin, että hyväksyn hänen kaverinsa, mutta en mitään flirttailu juttuja.

Mies on ollut aika sekaisin ja masentunut miettinyt meidän jättämistä. Mutta tuon yön jälkeen päätti ettei mikään muu voi olla parempaa kuin meidän oma perhe. Siksi haluan ainankin yrittää.

He tapasivat taas festareilla viikonloppuna ja ne oli täällä meidän paikkakunnalla. Naisella oli kavereineen mökki vuokrattuna alueelta ja sieltä mies oli aamulla herännyt.

Olen kyllä sanonut ettei mitään yhteyttä saa enää pitää tähän naiseen jos haluaa jäädä meidän luo.

Noh ..... normaalisti jos mieheni nukkusi naisen vieressä niin eipä haittaisi mutta kyseisten tapahtumien jälkeen (mies miettinyt jättämistä ym.) niin ei kunnian kukko laulaisi :whistle:
 

Yhteistyössä