jos miehesi kuolisi, niin ottaisitko uuden ukon?

  • Viestiketjun aloittaja olga
  • Ensimmäinen viesti
siru
tottakai ottaisin jos sopiva osuisi kohdalle... mut en mitenkään pakkomielteenä äkkiä etsisi lohduttajaa... aikaa vaikea sanoa koska sen tekisin, en usko että ainakaan seuraavaan vuoteen... vaikea sanoa..
 
ei voi tietää
toisaalta en ole koskaan ollut mikään erityinen parisuhdeihminen. Pidän valtavasti ihmisistä (harvoista tosin) mutta en välttämättä kaipaa "seuraa" koko ajan. Ehkä sellainen etäsuhde voisi toimia parhaiten Tosin nyt kun on lapsia niin tämä yhdessä asuminen on kaikille paras kompropmissi.
 
siru
oudon mini vastaa että en... miks ihmeessä? en oikeen tajuu... miks sitä pitäs elää yksin sitte loppuelämänsä... kyllä se kuollutkin varmaan toivois että ajan kanssa löytäisit jonku kivan pitään perheestä huolta...
 
No jos sopiva tulisi vastaan. Se kuinka pian on vakea kysymys. Ensin pitäisi varmasti surra suurin suru pois.
Toivottavasti mieskin vielä menisi uudelleen naimisiin jos minä kuolisin. Olisi kiva lastenkin kannalta. Elämän on jatkuttava.
 
Jos tarpeeks hyvä tulis vastaan. Omani on täydellinen ja ketään miestä en varmasti vois rakastaa yhtäpaljon. Mut oon vasta 23-vuotias, en vois ajatella loppuelämää ilman puolisoa. Ja ottihan ukkikin uuden emännän 75-vuotiaana, nyt aviossa ollu jotai 17 vuotta.
 
Aikoinaan olin varma etten ottaisi...

Mutta sitten kun siinä tilanteessa oli, niin ei sitä lopulta ollut valmis olemaan lopun ikäänsä yksin... Elämä jatkuu kuitenkin...

En tiedä mitä tekisin, jos toistamiseen saman tilanteen eteen joudun.
 

Yhteistyössä